شناسه خبر : 40735

اختصاصی چابک آنلاین؛

ورزش والیبال را با چه کفش هایی جذاب تر کنیم؟

ورزش والیبال را با چه کفش هایی جذاب تر کنیم؟

پوشیدن یک جفت کفش والیبال خوب یکی از بهترین راه هایی است که می توانید از آسیب دیدگی در این ورزش جلوگیری کنید و در زمین بهترین بازی خود را به نمایش بگذارید.

چابک آنلاین،ایمان گودرزی، کفش های والیبال سبک وزن با کفه های لاستیکی و بالشتک های محافظ، امکان واکنش سریع و پرش مداوم را فراهم می کند.

در این گزارش  5 کفش مناسب برای این ورزش معرفی می شود:

Mizuno Wave Momentum 2

Mizuno Wave Momentum 2 : بهترین کفش والیبال زنانه

Mizuno Wave Momentum از تمام جنبه ها بالش، حفاظت، پایداری و قابلیت مورد اعتماد است و به همین دلیل بهترین انتخاب برای والیبال زنان است.

این کفش‌های والیبال همه کاره دارای فناوری Wave میزانو هستند که انرژی ناشی از ضربه را پراکنده می‌کند و به بازیکنان آسایش و محافظت از آسیب‌دیدگی می‌دهد.

این کفش با یک صفحه میانی سبک و موجی شکل، دارای بالشتک و پشتیبانی کافی است و قابلیت تنفس توسط رویه مشبک مهندسی شده کفش فراهم می‌شود.

قیمت: 140 دلار

Asics GEL-ROCKET 9

GEL-ROCKET 9 ASICS: بهترین کفش مردانه

کفش والیبال مردانه همه کاره ASICS GEL-ROCKET 9 دارای کشش و جذب ضربه فوق‌العاده است، علاوه بر زیره میانی بالشتک‌دار و قالب‌گیری‌شده EVA ساخته شده.

این کفش همچنین با بالشتک GEL معروف ASICS در عقب، برای نرم کردن فرود و برخاستن طراحی شده است. علاوه بر این، رویه مشبک با قابلیت تنفس و سبک وزن اجازه می دهد تا با تهویه خوب برای پاهای شما،آنها را  خشک و شاداب نگه دارد.

قیمت: 70 دلار

ASICS Upcourt 4

ASICS Upcourt 4: اقتصادی ترین کفش مردانه

چه تازه وارد والیبال شده باشید یا یک بازیکن باتجربه که می خواهید یک جفت کفش مقرون به صرفه را به مجموعه خود اضافه کنید، کفش ASICS Upcourt 4 یک انتخاب خوب است.

سبک و بادوام، دارای بالشتک، قابلیت تنفس و عملکردی است که از کفش های گران قیمت تر انتظار دارید.

زیره چسبنده لاستیکی سطح زمین را می گیرد تا از لیز خوردن شما جلوگیری کند و پوشش مشبک پاهای شما را از داغ شدن بیش از حد محافظت می کند.

همچنین از چرم مصنوعی برای محافظت بیشتر ساخته شده است.

قیمت: 55 دلار

ASICS NETBURNER BALISTIC FF MT 2

ASICS NETBURNER BALISTIC FF MT 2 : بهترین کفش سالنی مردانه

سبک وزن، طراحی حمایتی و زیره لاستیکی چسبنده کفش والیبال ASICS NETBURNER BALLISTIC FF MT 2 آن را برای بازیکنانی که نیاز به چابکی در زمین سرپوشیده دارند، ایده آل کرده است. مانند کفش‌های محبوب ASICS.

این کفش‌ها از سیستم بالشتک GEL در قسمت عقب و جلو برای ضربه عالی و راحتی در هنگام پریدن و انجام حرکات سریع بهره می‌برند.

بالشتک میانی زیره FlyteFoam سبک وزن به پاسخگویی کلی می افزاید.

قیمت: 30 دلار

ASICS Upcourt 3 GS

ASICS Upcourt 3 GS: بهترین کفش والیبال بچگانه  

اگر کودک شما عاشق والیبال است، پوشیدن کفش مناسب یکی از تجهیزات اصلی این ورزش به حساب می‌آید. کفش مناسب باعث می شود تا خطر آسیب دیدگی کاهش یابد و عملکرد خود را تقویت کند.

این کفش والیبال بادوام و راحت از ASICS آنها را ثابت و با اعتماد به نفس نگه می‌دارد.

خواه در حال دفاع کردن، ضربه زدن و یا سرویس زدن باشند.

با یک زیره لاستیکی چسبنده، آنها کشش خوبی را در زمین های لغزنده خواهند داشت و به بچه ها اجازه می دهند به راحتی بپرند، بچرخند و حرکت کنند.

قیمت: 60 دلار

 

ارسال نظر