شناسه خبر : 38983

ذوق سرمربی نیوکسل پس از شکست پاری سن ژرمن

ذوق سرمربی نیوکسل پس از شکست پاری سن ژرمن

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، می‌گوید از برتری ۴-۱ مقابل پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، ادی هاو از حمایت باورنکردنی هواداران نیوکسل در پیروزی مقابل پاری سن ژرمن قدردانی کرد و توضیح داد که چگونه در شب تاریخی این باشگاه خوشحال است.

نیوکسل در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن را با نتیجه 4-1 شکست داده است. این اولین بازی خانگی آن‌ها در لیگ قهرمانان پس از 20 سال بود.

ادی هاو پس از بازی در مورد نتیجه شگفت انگیز شاگردانش گفت:"عصر شگفت انگیزی برای ما بود. داستان‌های زیادی در طول بازی وجود داشت که می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم. برای باشگاه و هواداران خوشحالم که آنچه امشب به ما دادند، باورنکردنی بود."

او همچنین توضیح داد که چگونه تیمش توانست بر پاری سن ژرمن غلبه کند:"آن‌ها تیم خوبی هستند که باید برابرشان خیلی خوب دفاع می‌کردیم، روحیه ما درخشان بود. ما چیزهای مثبتی را در نیمه اول ایجاد کردیم و پرسینگ تهاجمی خوبی به نمایش گذاشتیم."

سرمربی نیوکسل با تعریف از عملکرد تیمش بار دیگر تایید کرد:"این برد حس بسیار خوبی برای کل باشگاه ایجاد کرد. هواداران برای کمک به ما بسیار متحد بودند. بسیار خوشحال هستم. از نظر تاکتیکی بازی سختی بود. دو تیم خیلی خوب به مصاف هم رفتند.

باید تلاش می‌کردیم تا تعادل آن‌ها را دستخوش تغییر کنیم و بازی‌سازی از عقب را برایشان دشوار کنیم. فکر می‌کردم هواداران به ما در انجام این کار کمک کردند. بازیکنان به دلیل عملکرد امروزشان شایسته تقدیر هستند."

 

ارسال نظر