شناسه خبر : 38864

نساجی مازندران- الهلال عربستان؛ جدال شاگردان رحمتی با یاران نیمار در آزادی

نساجی مازندران- الهلال عربستان؛ جدال شاگردان رحمتی با یاران نیمار در آزادی

تیم فوتبال نساجی مازندران در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوم از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز سه شنبه پیگیری می‌شود که تیم فوتبال نساجی  مازندران ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال الهلال عربستان است. شاگردان مهدی رحمتی این شانس را دارند که در حضور ۵۰ هزار تماشاگر  برابر حریف عربستانی خود قرار بگیرند.  

تیم نساجی مازندران که امسال اولین حضورش را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کند در نخستین بازی خود برابر بمبئی سیتی هند توانست ۳ امتیاز بازی را بگیرد و صدرنشین گروهش شود.  

شاگردان رحمتی قصد دارند با حمایت هواداران پرشور خود برابر تیم الهلال عربستان از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند، اما کار سختی برابر پرافتخارتین تیم آسیا در پیش رو دارند البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و این امکان وجود دارد که نساجی بتواند از سد تیم الهلال عبور کند به شرطی که تیم الهلال را در ذهن بازیکنان بزرگ نکنند و تماشاگران هم استقبال خوبی از بازی  نماینده فوتبال کشورمان داشته باشند تا بازیکنان با روحیه بالا به مصاف حریف عربستانی خود بروند.  

در آن طرف، تیم الهلال عربستان در هفته اول بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در خانه‌اش در وقت‌های تلف شده از باخت خانگی برابر تیم نوبهار ازبکستان گریخت و یک تساوی به دست آورد.  

پرافتخارترین تیم آسیا در فصل جاری هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی به حساب می‌آید و این تیم عربستانی با ترکیبی از بهترین بازیکنان و کادر فنی قدرتمند تلاش خود را می‌کند که امسال هم نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کند.  

خورخه خسوس مربی پرتغالی هدایت الهلال عربستان را  بر عهده دارد و تیمش صدرنشین لیگ عربستان است. او سابقه سرمربیگری در تیم‌های فلامینگوی برزیل، بنفیکای پرتغال و فنرباغچه ترکیه را  داشته  است. نیمار سرشناس‌ترین بازیکن الهلال است. یاسین بونو دروازه‌بان آماده مراکش در جام جهانی قطر، کالیو کولیبالی مدافع مطرح سنگال، سرگئی میلونکوویچ ساویچ و الکساندر میتروویچ ملی‌پوشان کرواسی، روین نوس ملی‌پوش پرتغال و مالکوم و میشل برزیلی دیگر ستاره‌های الهلال هستند.

ضمن اینکه یاسر البولاهی، یاسر الشهرانی، سلمان الفرج، محمد کانو، سالم و ناصر الدوساری، محمد البریک، صالح الشهری و سعود عبدالحمید بازیکنان شاخص عربستانی این تیم هستند.

به هر حال باید دید که تیم نساجی می‌تواند با برد برابر تیم الهلال شگفتی ساز گروهش شود و  قدم بزرگی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بردارد یا تیم الهلال موفق می‌شود که با دست پر به قطر برگردد‌.

قبل از این بازی هم تیم‌های نوبهار ازبکستان و بمبئی سیتی هند در گروه D  از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند.


 

ارسال نظر