شناسه خبر : 38767

واکنش آلونسو به جایگزینی آنچلوتی در رئال مادرید

واکنش آلونسو به جایگزینی آنچلوتی در رئال مادرید

سرمربی موفق بایر لورکوزن به احتمال جایگزین کارلو آنچلوتی در نیمکت رئال مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، ژابی آلونسو عملکرد بسیار خوبی در لورکوزن داشته و نشان داده که یک سرمربی بزرگ است. از آلونسو به عنوان گزینه جدی سران باشگاه رئال مادرید برای جایگزینی کارلو آنچلوتی در تابستان پیش رو سخن به میان می‌آید که باعث شد او واکنش نشان دهد.

سرمربی اسپانیایی لورکوزن در واکنش به حضور در نیمکت رئال مادرید گفت: هنوز بسیار زود است که درباره تابستان پیش رو سخن به میان آورد. ما در ماه سپتامبر هستیم و تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است.

او ادامه داد: من تمرکز خود را حفظ می‌کنم. فصل را بسیار خوب آغاز کرده‌ایم و به همین خاطر نخستین کسی که باید با تمرکز بیشتری کارش را  ادامه بدهد من هستم. بازیکنان لورکوزن هم مشکلی در این زمینه ندارند چرا که آنها به خوبی می‌دانند چه کار باید انجام دهند.

آلونسو در شرایطی فصل قبل هدایت لورکوزن را بر عهده گرفت که تیم در قعر جدول رده بندی قرار داشت اما در پایان فصل تیم را به جایگاه ششم رساند. تیم تحت هدایت آلونسو در فصل جاری هم بسیار خوب کار کرده و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

با توجه به اینکه آنچلوتی در تابستان پیش رو از رئال جدا می‌شود تا هدایت تیم ملی فوتبال برزیل را بر عهده بگیرد از آلونسو به عنوان گزینه جدی نیمکت «کهکشانی‌ها» سخن به میان می‌آید.

 

ارسال نظر