شناسه خبر : 45822

چرا بیمه شخص ثالث شرکت بیمه ایران پرطرفدار است؟

چرا بیمه شخص ثالث شرکت بیمه ایران پرطرفدار است؟

شرکت بیمه ایران، بیمه‌گری معتبر است که باتوجه به شرایط بیمه‌نامه، بهترین خدمات را به بیمه‌گزاران ارائه می‌دهد. افتتاح شرکت بیمه ایران به سال ۱۳۱۴ برمی‌گردد و نخستین شرکت بیمه‌گر در ایران محسوب می‌شود که با وجود بیش از ۲۰۰ شعبه فعال در سرتاسر کشور، بزرگترین شرکت عرضه بیمه در ایران به شمار می‌رود.

یعنی بیشترین تعداد بیمه‌نامه‌های شخص ثالث صادر شده در صنعت بیمه کشور، توسط بیمه ایران ثبت می‌شود و همین امر موجب اعتماد فوق‌العاده‌ی مردم به شرکت بیمه ایران شده است.

دلایل محبوبیت شرکت بیمه ایران

بیمه ایران

بیمه ایران، محبوب‌ترین بیمه در سراسر کشور محسوب می‌شود. در این بخش به نمونه‌هایی از دلایل محبوبیت بیمه ایران اشاره کرده‌ایم:

  • تعداد زیاد مراکز پرداخت خسارت شرکت بیمه ایران نسبت به دیگر شرکت‌ها:

    یکی از دلایل محبوبیت شرکت بیمه ایران، وجود تعداد بالای مراکز پرداخت خسارت آن است که این تعداد نسبت به دیگر شرکت‌ها بسیار بیشتر است. تعداد شعب شرکت بیمه ایران حداقل ۱۸۲ واحد پرداخت خسارت است که همین امر باعث شده بیمه ایران نسبت به دیگر شرکت‌ها جایگاه مطلوب‌تری داشته باشد.

  • بیشترین بازار سهم بیمه شخص ثالث متعلق به شرکت بیمه ایران است:

    یکی دیگر از دلایل محبوبیت شرکت بیمه ایران میان مردم این است که بیمه ایران بیشترین بازار سهم بیمه شخص ثالث کشور را دارد و این شرایط باعث می‌شود که مردم بتوانند با اطمینان و آرامش‌ خاطر بیشتری این بیمه را خریداری کنند.

  • وجود سرویس ارزیابی خسارت سیار در شرکت بیمه ایران:

    شرکت بیمه ایران، برای سرعت بخشیدن به روند کاری و پرداخت خسارات در بروز سوانح رانندگی شرایطی را فراهم کرده که کارشناسان شرکت بیمه بلافاصله پس از سانحه در محل حضور پیدا کنند.

پوشش‌های بیمه شخص ثالث ایران

بیمه شخص ثالث

بیمه ایران یکی از معتبرترین و تاریخی‌ترین شرکت‌های بیمه در کشور است که بیمه شخص ثالث خودرو یکی از محصولات پرفروش این شرکت محسوب می‌شود. طبق آمار بیمه مرکزی، بیمه ایران با داشتن بیش از نیمی از سهم بازار بیمه ثالث، جایگاه برجسته‌ای در خدمات این حوزه دارد. همچنین امکان اعزام کارشناسان خسارت به محل وقوع حادثه و پرداخت خسارت به صورت سیار یا حضوری در بیش از 200 شعبه، از خدمات متمایز این شرکت به شمار می‌رود. از این رو، بیمه شخص ثالث ایران یکی از مهم ترین و پرفروش ترین بیمه های شخص ثالث است که بیمه گزاران تمایل شدیدی به خرید آن در مقایسه با شرکت های دیگر نشان داده اند.

این شرکت، یکی از کامل‌ترین پوشش‌ها را دارد. پوشش‌های بیمه شخص ثالث ایران شامل پوشش‌های جانی، مالی و پوشش حوادث راننده می‌شود که در ادامه به هریک از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  1. پوشش‌های جانی یا بدنی:

    شرکت بیمه ایران خسارات جانی یا بدنی ناشی از سوانح رانندگی را برای اشخاص ثالث تحت پوشش قرار می‌دهد. اشخاص ثالث، به کسانی گفته می‌شود که بر اثر سانحه رانندگی دچار آسیب، جراحت و نقص عضو یا فوت شده باشند.

  2. پوشش‌های مالی:

    خسارات مالی به خسارت‌هایی گفته می‌شود که به اموال اشخاص ثالث وارد شده است. هزینه‌های این خسارات تا سقف تعهدات شرکت بیمه ایران قابل پرداخت است اما امکان افزایش سطح تعهدات نیز در این پوشش وجود دارد.

  3. پوشش حوادث راننده:

    پوشش حوادث راننده شامل جراحات و آسیب‌های وارد شده بر راننده مقصر است که همچنین دیه فوت، هزینه‌های درمانی و از کار افتادگی کامل راننده را تحت پوشش قرار می‌دهد البته این به شرط داشتن گواهینامه معتبر و مرتبط با خودرو انجام می‌گیرد.

محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث شرکت بیمه ایران

شرکت بیمه ایران، برای محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار می‌دهد. بیمه مرکزی هر ساله حداقل و حداکثر حق بیمه را تعیین می‌کند که تمامی شرکت‌های بیمه از ان پیروی می‌کنند. در واقع نرخ بیمه شخص ثالث با توجه به نرخ دیه در ماه حرام، تعداد سیلندر خودرو، میزان پوشش‌های مالی و جانی، تخفیف عدم خسارت، نوع کاربری خودرو و جریمه دیر کرد بیمه‌نامه تعیین می‌شود. با توجه به بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه ثالث، می توان از این فرصت برای خرید بیمه خودرو استفاده کرد.

برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث ایران نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف زمان در ترافیک را ندارید. تنها کافی است یکی از کارگزاری‌های آنلاین بیمه را انتخاب کنید و با انتخاب بیمه ایران، بدون دردسر و در کسری از ثانیه نرخ بیمه شخص ثالث مربوط به خود را محاسبه کنید و حتی آن را با دیگر شرکت‌ها مقایسه نمایید. در پایان نیز می‌توانید از طریق همین سایت‌های آنلاین اقدام به خرید بیمه ایران نمایید و بیمه‌نامه خود را به صورت آنی و آنلاین دریافت کنید.

 

ارسال نظر