شناسه خبر : 47100

نجات جان یک جوان ۱۷ ساله توسط اورژانس هوایی استان تهران

نجات جان یک جوان ۱۷ ساله توسط اورژانس هوایی استان تهران

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: عملیات نجات جان یک جوان ۱۷ ساله که بر اثر انفجار مواد محترقه مصدوم شده بود توسط اورژانس هوایی استان تهران انجام شد.

به گزارش چابک آنلاین، توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: در ساعت ۱۶:۱۸ مورخ ۱۹ اسفندماه، سوپروایزر بیمارستان شهید مفتح ورامین با اورژانس استان تهران تماس گرفته و درخواست کمک برای یک بیمار ۱۷ ساله با سوختگی ۷۰ درصد درجه ۳ کرد.

او افزود: بلافاصله پس از دریافت این درخواست، اورژانس هوایی استان تهران به پرواز درآمده و در ساعت ۱۶:۲۲ در پد بیمارستان مفتح بر زمین نشست. کارشناسان اورژانس هوایی بلافاصله بر بالین مصدوم حاضر شده و پس از ارزیابی اولیه، وی را به بالگرد منتقل کردند.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران تصریح کرد: با توجه به شدت سوختگی و اختلال هوشیاری بیمار، کارشناسان اورژانس هوایی در طول مسیر اقدامات تخصصی لازم، از جمله حمایت تنفسی، را برای وی انجام دادند.

توکلی گفت: بالگرد اورژانس هوایی در ساعت ۱۷:۰۰ در پد شهری شهرک ولیعصر (نزدیکترین محل فرود بالگرد به بیمارستان شهدای یافت آباد) به زمین نشست و مصدوم با آمبولانس ساعت ۱۷:۱۰ به بیمارستان شهدای یافت آباد تحویل داده شد. 

 

ارسال نظر