شناسه خبر : 47072

تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همت/ دو نفر فوت کردند

تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همت/ دو نفر فوت کردند

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، گفت: ساعت ۳ و ۲۱ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت نرسیده به خروجی بزرگراه چمران به سمت شمال اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی گفت: در مدت زمان سه دقیقه نیرو‌ها به محل می‌رسد و مشاهده می‌کنند یک دستگاه تریلر که بار میلگرد حمل می‌کرد در کنار بزرگراه متوقف بود که حدود بیست متر جلوتر دو عدد بشکه گذاشته بود و یک نفر هم برای علامت دادن به رانندگان عبوری ایستاده بود.

ملکی اظهار کرد: در همین زمان یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با دو نفر سرنشین مرد جوان با سرعت در حال حرکت بود که به دلیل نامشخص با فردی که جهت هشدار ایستاده بود برخورد می‌کند که در محل جان خود را از دست می‌دهد.

وی گفت: در ادامه خودرو ۲۰۶ به قسمت عقب تریلر برخورد می‌کند و بخش زیادی از ۲۰۶ زیر تریلر قرار می‌گیرد که آتش نشانان خودرو را خارج می‌کنند و هر دو نفر مرد جوان محبوس شده بودند که دو نفر را خارج می‌کند که متاسفانه یک نفر از اعضای خودرو ۲۰۶ که حدود ۳۵ ساله بود به تأیید عوامل اورژانس فوت شده بود و نفر دوم که حدوداً چهل ساله بود شدیداً دچار مصدومیت شده بود، اما خوشبختانه زنده بود و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی گفت: در نهایت در این حادثه یک نفر مصدوم شد و دو نفر جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در ساعت ۵ و ۱۲ دقیقه عملیات به پایان می‌رسد و برای بررسی علت حادثه محل تحویل عوامل پلیس راهور می‌شود.

 

ارسال نظر