شناسه خبر : 43544

آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان اداری در رودکی

آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان اداری در رودکی

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی یک ساختمان اداری در خیابان رودکی خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران ،  از آتش سوزی در ساعت ۱۰:۴۴ دقیقه صبح امروز سه شنبه ۲۶ دی ماه در یک ساختمان اداری در خیابان هاشمی تقاطع خیابان رودکی خبر داد.

ملکی افزود: سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شده و آتش نشانان در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه به مقصد می رسند و مشاهده می‌کنند در یک ساختمان اداری چهار طبقه، در طبقه دوم روی همکف به وسعت حدوداً دویست متر که به عنوان پارکینگ این ساختمان استفاده می‌شد و خودروها با یک دستگاه بالابر خودرویی به این طبقه منتقل می‌شدند و سه انباری جمعاً به وسعت چهل متر که مقداری وسیله در آن بود، دچار آتش سوزی شده است.

وی ادامه داد: آتش کاملاً شعله ور و به بخش‌های دیگر در حال سرایت بود دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که کسانی در آن وضعیت نا ایمن در ساختمان گرفتار هستند.

ملکی بیان داشت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش عملیات ایمن سازی و نجات سایرین را در دستور کار قرار دادند. ۱۳ نفر از کسانی که در ساختمان بودند به سلامت خارج شدند و به یکی دو نفر ماسک‌های تنفسی خود را دادند تا از آن وضعیت به سلامت خارج شوند.

ملکی در پایان گفت: مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم، آتش خیلی زود خاموش شد در حال حاضر تخلیه دود و ایمن سازی هم انجام شده و دقایقی دیگر آتش نشانان محل حادثه را تحویل مالکان می‌دهند.

 

ارسال نظر