شناسه خبر : 42713

اعتراف متهم به ۲۰ فقره سرقت و مالخری در اماکن خصوصی

اعتراف متهم به ۲۰ فقره سرقت و مالخری در اماکن خصوصی

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق و مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت و مالخری اموال به سرقت رفته از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از اماکن خصوصی در محدوده "جنت آباد " تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۸ قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری جنت آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت روز گذشته هویت متهم پرونده را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: بررسی‌های مأموران نشان از این داشت متهم علاوه بر سرقت از اماکن خصوصی، اموال به سرقت رفته توسط سایر سارقان را خریداری و با انتقال آن به مخفیگاهش در این محله به مالخری اموال مسروقه نیز می‌پردازد.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بررسی از این محل ۲ عدد اسپیلت و پنل و مجسمه‌های برنزی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و مالخری اموال مسروقه در محدوده جنت آباد اعتراف کرد.

سرهنگ مافی در پایان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

ارسال نظر