شناسه خبر : 42254

برخورد شدید وانت نیسان با سواری رانا

برخورد شدید وانت نیسان با سواری رانا

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد شدید یک دستگاه خودروی رانا با وانت نیسان در بزرگراه همدانی خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، صبح امروز در بزرگراه همدانی، حادثه‌ی برخورد شدید وانت نیسان و سواری رانا یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: متأسفانه با یک سهل انگاری، سرنشین ۲۴ ساله رانا در دم فوت کرد.

سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد شدید یک دستگاه خودروی رانا با وانت نیسان در بزرگراه همدانی خبر داد و از فوت سرنشین سواری رانا بدلیل شدت جراحات وارده گفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ فیروز کشیر در این خصوص گفت: برابر اعلام مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ، در ساعت ۰۶:۱۵ صبح امروز در مسیر بزرگراه همدانی به غرب نرسیده به تونل غزه، یک دستگاه خودروی رانا با وانت نیسان برخورد می‌نماید.

وی افزود: پس از این برخورد شدید سواری رانا واژگون شده و متأسفانه سرنشین ۲۴ ساله خانم در این حادثه فوت و راننده به شدت مصدوم که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می‌گردد.

سرهنگ کشیر بیان داشت: بلافاصله تیم‌های پلیس بزرگراه در محل حادثه حضور یافته و ضمن ایمن سازی محدوده جهت جلوگیری از تکرار مجدد حادثه، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست در حین ترددهای خود از انجام هرگونه اقدامی مانند خوردن و آشامیدن، صحبت با تلفن همراه و هرگونه کاری که حواس و تمرکز آنان را از رانندگی پرت نماید جدا خودداری کرده و حتماً قبل از رانندگی استراحت کافی و لازم را داشته و از تغییر مسیرهای ناگهانی اجتناب نموده تا دیگر شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

ارسال نظر