شناسه خبر : 38505

فوت دو نفر در یک حادثه تصادف در جاده خاوران

فوت دو نفر در یک حادثه تصادف در جاده خاوران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از فوت دو نفر در یک حادثه تصادف در جاده خاوران خبرداد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، «جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱:۳۵ بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب جاده خاوران نرسیده به دوربرگردان محله توتک مقابل خیابان صاحب الزمان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با دو نفر سرنشین شامل یک آقا و خانم جوان حدود ۲۵ساله به دلایل نامشخصی از مسیر منحرف شده و به شدت با یک تیر برق در کنار جاده برخورد کرده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: براثر این برخورد قسمت جلوی ۲۰۶ تا اواسط اتاق خودرو تقریبا متلاشی شده و هر دو سرنشین در داخل خودرو محبوس بودند.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان با انجام ایمن‌سازی‌های لازم عملیات خود را آغاز کرده و هر دو نفر را از داخل خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه پس از معاینات لازم مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست داده اند.

به گفته وی محل ایمن‌سازی و برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد. این عملیات در ساعت ۰۲:۳۲ بامداد به پایان رسید.

ارسال نظر