شناسه خبر : 38166

سارق کارگاه صنعتی در باقرشهر ری دستگیر شد

سارق کارگاه صنعتی در باقرشهر ری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق کارگاه ها در محدوده باقرشهر این شهرستان خبر داد و گفت: متهم به سه فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز سه شنبه در باره این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از کارگاهی در شهریور ماه امسال در محدوده باقرشهر سریعا عوامل عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی در محل حاضر و تحقیقات خود را در خصوص دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری مشخص شد، مرد سارق در ساعات پایانی شب با شیوه و شگرد خاص قفل در کارگاه را باز و اقدام به سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: تیم عملیات کلانتری باقرشهر با پوشش دهی نقاط احتمالی حضور سارق و با گشت زنی های هدفمند، روز گذشته سارق را هنگام سرقت مشاهده می کنند.

این مسئول اضافه کرد: متهم پس از مشاهده ماموران بلافاصله متواری شده و به هشدار های ماموران بی توجهی می کند که ماموران در یک عملیات ضربتی پلیسی متهم را دستگیر کردند.

طرهانی یادآور شد: متهم پس از انتقال به کلانتری باقرشهر در تحقیقات ابتدایی به سه فقره سرقت از کارگاه ها در این شهرستان اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، عنوان کرد که پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 

ارسال نظر