شناسه خبر : 38158

کشف ۱۰۴۵ سکه‌ تقلبی منسوب به دوره هخامنشیان

کشف ۱۰۴۵ سکه‌ تقلبی منسوب به دوره هخامنشیان

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار در مسعودیه تهران خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در خرید و فروش سکه‌های تاریخی در شهرک "مسعودیه" تهران، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۷ مسعودیه قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران کلانتری پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و متوجه شدند متهم سکه‌های تاریخی تقلبی را به عنوان سکه‌های عتیقه منسوب به دوران هخامنشی به خریداران می‌فروشد.

وی گفت: ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی به دست آوردند متهم با دریافت ۲ میلیارد ریال به عنوان پیش پرداخت قصد انجام معامله و فروش تعداد زیادی سکه‌های تاریخی تقلبی به فرد دیگری را دارد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان در زمان انجام معامله اعزام شدند ادامه داد: در یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر و ۱۰۴۵ سکه تقلبی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: هر دو متهم به همراه اموال مکشوفه با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به اینکه مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی و ایجاد امنیت در بازار از اولویت‌های پلیس است گفت: پلیس به صورت قانونی با اینگونه افراد برخورد می‌کند و شهروندان فریب این افراد کلاهبردار را نخورند. 

ارسال نظر