شناسه خبر : 37711

۷ مصدوم و ۲ جان باخته در حادثه انفجار و ریزش ساختمان مسکونی در ملارد

۷ مصدوم و ۲ جان باخته در حادثه انفجار و ریزش ساختمان مسکونی در ملارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از حضور عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان ملارد در عملیات جستجو و نجات در حادثه انفجار و ریزش ساختمان مسکونی در منطقه مارلیک شهرستان ملارد خبر داد و گفت: این حادثه ۷ مصدوم و متاسفانه ۲ جان باخته داشته است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا؛ شاهین فتحی اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۵۲ دقیقه امروز گزارش انفجار و ریزش ساختمان مسکونی در منطقه مارلیک شهرستان ملارد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد و بلافاصله تیم‌های عملیاتی و سگ‌های زنده‌یاب این جمعیت از شهرستان ملارد و شهریار، جهت عملیات جستجو و همچنین پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: عوامل پس از ارزیابی‌های اولیه فوراً در کنار عوامل سایر دستگاه‌های عملیاتی وارد عمل شدند و توانستند ۷ مصدوم و دو جان باخته را از آوار خارج کنند. 

فتحی بیان کرد: قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی، یک پسر ۱۴ساله جان خود را از دست داد و یک خانم ۳۰ساله نیز پس از خروج از آوار و اعزام به مرکز درمانی، به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و ۷ مصدوم نیز با همکاری عوامل عملیاتی هلال احمر و اورژانس به بیمارستان شهدای سلامت ملارد منتقل شدند. 

بنا بر این گزارش، این عملیات در ساعت ۲۲ شب گذشته پایان یافت.

ارسال نظر