شناسه خبر : 37120

هلاکت قاتل یک شهروند و دو مامور انتظامی اصفهان در درگیری با مأموران پلیس

هلاکت قاتل یک شهروند و دو مامور انتظامی اصفهان در درگیری با مأموران پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان از هلاکت قاتل یک شهروند در درگیری مسلحانه با ماموران کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: عصر روز جمعه ۲۷ مردادماه در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی مسلح در خیابان شیخ صدوق اصفهان اقدام به تیراندازی و قتل یک شهروند کرده است، به سرعت مأموران کلانتری ۱۶ در محل حضور یافتند که فرد مسلح به محض مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها کرد.

وی افزود: درنهایت با اقدام به موقع، فرد مسلح علی‌رغم اخطارهای مکرر در درگیری مسلحانه با مأموران به هلاکت رسید.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این درگیری دو نفر از مأموران شجاع و دلیر کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان به شدت مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه علیرغم تلاش‌های فراوان کادر درمان هر دو به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس استژ تاکید کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که خادمان آنها در انتظامی استان تا پای جانشان آماده حفظ و حراست از امنیت جامعه هستند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان، در خبری اعلام کرد: بعداز ظهر روز جمعه ۲۷ مردادماه، ۲ نفر در چهارراه وکلا نزدیک به دادگستری استان به دلیل مسائل شخصی با یکدیگر درگیر شدند. یکی از این افراد که اسلحه کلت به همراه داشت اقدام به تیراندازی کرده که منجر به فوت طرف مقابل شده است.

وی افزود: فرد مسلح از محل متواری و در تعقیب‌وگریز با ماموران پلیس، به سمت ماموران تیراندازی می‌کند. متاسفانه در این درگیری ۲ مامور پلیس در بیمارستان به شهادت رسیدند. همچنین فرد مسلح در درگیری با پلیس کشته شده است.

 

ارسال نظر