شناسه خبر : 33655

اختصاصی چابک آنلاین؛

مسی فقط پایان فصل مذاکره خواهد کرد

پیشنهاد ۴۰۰۰۰۰۰۰۰ پوندی رد شد؛

مسی فقط پایان فصل مذاکره خواهد کرد

علیرغم ادعای رسانه ها، ظاهراً لیونل مسی با الهلال به توافق نرسیده و تا تابستان تصمیم نهایی در مورد آینده خود نخواهد گرفت.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، قرارداد فوق ستاره آرژانتینی پایان فصل در پارک دو پرنس به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد خواهد شد.

با وجود روی میز بودن پیشنهاد تمدید قرارداد اما به نظر می‌رسد قهرمان جام جهانی تمایلی به ماندن در پاریس ندارد. مقصدهای زیادی از آمریکا تا خاورمیانه و حتی بازگشت به بارسلونا برای ستاره آرژانتینی پیش بینی می‌شود. 

یکی از شایعاتی که این روزها در دنیای فوتبال مطرح شده  پیشنهاد دستمزد سالیانه 400 میلیون پوندی از سوی الهلال عربستان است تا بار دیگر شاهد تقابل کریستیانو رونالدو و مسی باشیم.

 با این حال، موندو دپورتیوو گزارش می‌دهد که چنین شایعاتی درست نیست و تمام تمرکز آرژانتینی روی پایان لیگ یک فرانسه است که در آن پاریسی ها شانس اول قهرمانی هستند. 

پس از سفر بدون اجازه لیونل مسی به عربستان و شرکت نکردن این بازیکن در تمرینات، باشگاه پاریسی او را با محرومیت دو هفته‌ای مواجه کرد اما حضور او در تمرین روز گذشته، خبر از بخشیده شدن او می‌دهد.

فصل 22/23 لیگ یک فرانسه قرار است 4 ژوئن به پایان برسد و تا آن زمان قرار نیست که مسی برای آینده‌اش تصمیم نهایی را بگیرد. 

از طرفی گفته می‌شود باشگاه سابق آرژانتین،‌ بارسلونا، با نزدیکان مسی در تماس است که برای بازگشت احتمالی او به این تیم شرایط را ارزیابی کنند.

هرچند که تا این لحظه هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه این بازیکن آمریکایی جنوبی نشان دهد که فصل آینده کجا بازی خواهد کرد در دسترس نیست. 

گفته می‌شود که  مسی می خواهد حداقل یک فصل دیگر در اروپا بازی کند و بعد از آن چمدانش را برای مقصد احتمالی لیگ آمریکا یا خاورمیانه ببندد.

ماندن او در اروپا این شانس را به مسی خواهد داد که یک فصل دیگر تجربه بازی در رقابت های هیجان انگیز لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشد.

 

ارسال نظر