شناسه خبر : 33560

ثبت نام بیمه تامین اجتماعی سال ۱۴۰۲ دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد

ثبت نام بیمه تامین اجتماعی سال ۱۴۰۲ دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد

اداره رفاه و تعاون دانشجویان مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از آغاز ثبت نام بیمه تامین اجتماعی در مقاطع دکتری تخصصی Ph.D، دستیاری و فوق تخصص خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، ثبت نام وام بیمه تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ برای دانشجویان متقاضی میسر است و دانشجویان می توانند با مراجعه به پرتال دانشجویی به نشانی https://portal.srd.ir درخواست خود را ثبت کرده و تا تایید شدن درخواست از طریق پرتال پیگیر وضعیت درخواست خود باشند.

برای استفاده از تسهیلات بیمه تامین اجتماعی متقاضیان باید مدارک مورد نیاز (تعهد محضری و برگ درخواست) را به امور دانشجویی دانشکده محل تحصیل تحویل دهند و چنانچه مدارک دانشجویان کامل نباشد، کارشناسان از طریق ارسال پیام در سامانه، برای رفع نقص مدارک اطلاع رسانی خواهند کرد.

همچنین دانشجویانی که در سال گذشته درخواست خود را ثبت کرده ولی به دلیل نقص مدارک درخواست آن ها تایید نشده است، بایست ثبت نام مجدد و تکمیل مدارک را انجام دهند و بیمه تامین اجتماعی، خدمات ثبت سابقه و درمان را شامل خواهد شد.

متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه و تایید درخواست می توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام و انعقاد قرارداد در سامانه تامین اجتماعی، به سایت www.srd.ir مراجعه و فایل های راهنما را مطالعه کنند.

ارسال نظر