شناسه خبر : 41354

اختصاصی چابک آنلاین؛

"باران" به "ارس" رسید

 "باران" به "ارس" رسید

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی باران، اظهار کرد: شرکت های بیمه ای به واسطه تجربه ای که دارند می توانند به عنوان موسسین صندوق بازنشستگی قراربگیرند.

به گزارش چابک آنلاین، علیرضا هادی، در مراسم رونمایی محصول ارس(پس انداز و سرمایه گذاری ۵ ساله)، گفت: برقراری مستمری توسط دولت مورد توجه قرار گرفته و همه متوجه هستند که باید به دنبال حقوق تکمیلی برای بازنشستگی باشند.

وی، با اشاره به تجربه شرکت های بیمه ای به دلیل سابقه فعالیت تکمیلی در حوزه بیمه درمان، افزود: شرکت های بیمه ای به دلیل فعالیت ۵۰ ساله در زمینه بیمه های زندگی، می توانند عملکرد مطلوبی در این زمینه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی باران، تصریح کرد: شرکت های بیمه ای می توانند به عنوان موسسین صندوق بازنشستگی قرارگیرند زیرا توجه به مستمری در بین افراد جامعه و بازار بیمه وجود دارد.

هادی، توضیح داد: طرح مستمری ارس با همکاری بیمه زندگی باران، بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت کارگزاری بیمه دال تعریف شده است.

وی، اذعان داشت که طرح مستمری ارس به بیمه گذاران کمک می کند تا در یک بازه ۵ ساله، پس انداز و ارزش قابل توجه ایجاد کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی باران، ادامه داد: بانک قرض الحسنه  مهر ایران با اعطای یک وام قرض الحسنه بستری فراهم می کند تا متقاضیان طرح با بازپرداخت اقساط آن و سرمایه گذاری اندوخته خود در طرح مستمری ارس در پایان دوره ۵ ساله از مبلغ بازخرید و یا مدل های مستمری ارس بهره مند شوند.

وی، گفت: بیمه های زندگی در عین حال که برای بیمه گران ساده به نظر می رسند برای افراد جامعه بسیار پیچیده هستند و تلاش شده که در طرح مستمری ارس، ساده سازی انجام شود.

 

ارسال نظر