شناسه خبر : 35280

بیمه سامان: تأمین کننده اعتماد و آرامش

آرامش خاطر با بیمه موبایل سامان

آرامش خاطر با بیمه موبایل سامان

در دنیای کنونی تلفن همراه به یکی از الزامات غیرقابل حذف زندگی افراد تبدیل شده است به طوریکه انجام بسیاری از کارهای روزمره وابسته به داشتن یک تلفن همراه مناسب و سالم است.

به گزارش چابک آنلاین، امروزه قیمت بالای این ابزار دیجیتال باعث شده تا افراد باوجود تنوع بسیار زیاد و ورود هر روزه انواع مد ل‌های تلفن همراه تمایل و یا توانایی تعویض گوشی تلفن همراه خود را نداشته باشند.

درعین حال  هزینه‌های سرسام‌‎آور تعمیرات موبایل باعث شده که پرداخت هزینه تعمیرات تلفن همراه به یکی از دغدغه‌های مهم افراد تبدیل شود.

از سوی دیگر گارانتی تلفن‌های همراه مدت محدودی داشته که قابل تمدید نیست و حوادث پیش آمده را هم پوشش نمی دهد.

در همین راستا بسیاری از شرکت‌های بزرگ بیمه در دنیا اقدام به ارائه انواع پوشش‌های بیمه ای در زمینه موبایل و تجهیزات الکترونیک کرده اند.

درحال حاضر تعدادی از شرکت های بیمه ای در ایران هم اقدام به ارائه پوشش بیمه موبایل می کنند که از شرکت بیمه سامان می توان به عنوان شرکتی پیشرو در ارائه این محصول بیمه‌ای نام برد.

شرکت بیمه سامان با شناسایی نیازهای افراد جامعه و حوادث پیش روی آنها پوششی کامل برای تمامی برند های موجود در ایران از جمله گوشی های سامسونگ و آیفون در نظر گرفته است.

بیمه موبایل سامان حوادثی نظیر، شکستگی بر اثر ضربه، آب خوردگی و نفوذ مایعات، نوسانات برق، سرقت، بلایای طبیعی و آتش سوزی دستگاه را تحت پوشش قرار می دهد.

این شرکت با توجه به ذائقه و نیازهای متفاوت افراد طرح های مختلفی را در زمینه پوشش ریسک تلفن همراه پیش روی مشتریان خود قرار می دهد.

از جمله این طرح ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

طرح زیسا پرو :

بیمه سامان در این طرح علاوه بر ارائه پوشش های اصلی بیمه نامه، پوشش سرقت به هر علت را تا سقف 100.000.000 تومان تحت پوشش قرار می دهد. 

 

طرح زیسا پلاس:

در این طرح نیز علاوه بر پوشش های اصلی، پوشش سرقت با محدودیت شکست حرز تا سقف 100.000.000 تومان تحت پوشش قرار می‌‎گیرد. 

 

طرح زیسا مکس:

در این طرح بعنوان محصول جدید بیمه سامان در هنگام بروز خسارت تلفن همراه صدمه دیده تعویض و تلفن همراه آکبند به مشتری تحویل می‌شود .

سرقت

 

خرید این بیمه نامه به صور ت آنلاین و تنها با چند کلیک امکانپذیر است اما جالبتر اینکه این بیمه نامه برای تبلت های سیم کارتی هم به صورت آنلاین صادر می‌شود.

در فرآیند صدور آنلاین بیمه نامه موبایل سامان، پس از احراز  هویت مشتری و تست سخت افزار، فرد می تواند نوع بیمه نامه خود را انتخاب کند و پس از پرداخت آنلاین حق بیمه، بیمه نامه انتخاب شده صادر می شود.

از جمله مزیت های بیمه نامه موبایل سامان می توان به پوشش گلس رایگان برای تمامی مدل‌ها و برندها و به روز رسانی و فلش کردن تلفن همراه بصورت رایگان اشاره کرد.

همچنین

فراموش نکنید!

اگر بیمه نامه موبایل سامان را تهیه کرده اید و گوشی تلفن همراه شما خسارت دید، باید طی مدت ۴۸ ساعت از تاریخ وقوع حادثه با شماره تلفن های پشتیبانی تماس بگیرید.

ارسال نظر