اختصاصی چابک آنلاین؛

سود بانک شهر از واگذاری ملک نوسازان ۳۴ هزار میلیارد ریال

مدیرعامل بانک شهر، از واگذاری یکی ازاملاک بزرگ این بانک در راستای اجرای قوانین بانکی خبر داد.

سود بانک شهر از واگذاری ملک نوسازان 34 هزار میلیارد ریال

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "سیدمحمد مهدی احمدی"،با اشاره به تکالیف مقرردر مواد ۱۶ و ۱۷ «قانون رفع موانع تولید رقابت ‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور»، بر لزوم واگذاری املاک مازاد بانک‌ها تأکید کرد وگفت: بانک شهر در سال مالی ۱۴۰۴، ملک موسوم به «نوسازان یک غدیر» را به صورت نقد و اقساط به فروش رسانده است.

به گفته وی، ازمحل فروش این ملک،سودی معادل ۳۴ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال شناسایی شده که در صورت‌های مالی این سال درج خواهد شد.

احمدی تاکید کرده که این اقدام درراستای چابک‌سازی نظام مالی بانک و تمکین به قوانین جاری کشور صورت گرفته است.

 

کپی شد
نظر بگذارید