شناسه خبر : 42955

رشدهای قابل توجه اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک کارآفرین

رشدهای قابل توجه اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک کارآفرین

بررسی آمارهای اعلامی بانک کارآفرین نشان می دهد که این بانک در ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در ااعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شاهد رشد های ۴.۴ و ۱.۷ برابری قابل توجه بوده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، بانک کارآفرین در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲، بیش از ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخته کرده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴.۴ برابری داشته است.این بانک به‌منظور ترویج سنت حسنه ازدواج، از ابتدای سال ۱۴۰۲تا اول دی ماه ۲۸۰۳۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج معادل ۵هزار و ۶۸۶میلیارد و ۶۰۰هزار ریال به متقاضیان پرداخت کرد.این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۷۸۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج معادل ۱۰۳میلیارد و ۹۰۰هزار ریال به متقاضیان پرداخت شده بود.

بر اساس این گزارش، تا کنون کلیه متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، جهت اخذ تسهیلات به شعب عامل بانک معرفی ‌شدند و در حال حاضر تعداد ۱۳۴۱ نفر متقاضی در حال طی کردن مراحل جهت اخذ تسهیلات هستند.

رشد ۱.۷ برابری ارائه تسهیلات فرزندآوری

این گزارش همچنین نشان می دهد که بانک کارآفرین با ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی در خصوص ارائه تسهیلات فرزندآوری، در نه ماهه سال ۱۴۰۲، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۱.۷ برابری داشته است.بر این اساس و به‌منظور ترویج فرهنگ فرزندآوری، از ابتدای سال ۱۴۰۲، تا اول دی ماه سال جاری،۱۴۰۶فقره تسهیلات فرزندآوری معادل ۸۳۳میلیاردریال به متقاضیان توسط بانک کارآفرین پرداخت شده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر ۷۰۱ نفر متقاضی در صف انتظار جهت معرفی به شعب عامل بانک و ۱۴۰۶نفر متقاضی در حال طی کردن مراحل جهت اخذ تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در شعب عامل هستند.

 

ارسال نظر