شناسه خبر : 38968

اختصاصی چابک آنلاین ؛

درآمد شرکت ساختمانی وابسته به بانک رفاه درمرز ۵۴ میلیارد تومان

درآمد شرکت ساختمانی وابسته به بانک رفاه درمرز 54 میلیارد تومان

درآمد های عملیاتی شرکت مدیریت پروژه های ساختمانی ایران در پایان سال گذشته به ۵۴ میلیارد تومان رسید.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، این رقم در مقایسه با درآمدهای عملیاتی 20 میلیارد تومانی این شرکت در پایان سال 1400 حدود 33 میلیارد تومان رشد داشته است.

شرکت مدیریت پروژه های ساختمانی ایران، در سال 71 تحت عنوان گسترش نیروگاه سازی ایران به ثبت رسید. 

در سال 76 با تغییر نام و موضوع به شرکت پژوهش های توسعه بهینه پایدار امروز تبدیل و مجددا در شهریورماه سال 83 به شرکت مدیریت پروژه های ساختمانی ایران تغییر نام یافت.

این شرکت به عنوان پیمانکار عمومی ساختمانی فعالیت خود را از اوایل سال 83 آغاز کرده  و درحال حاضر جزء شرکت های فرعی بانک رفاه کارگران است. 

شرکت مدیریت پروژه های ساختمانی ایران در سال گذشته از محل پروژه پتروشیمی امبیرکبیر سوله های a وb  42 میلیارد تومان درآمد کسب کرده و به عبارتی عمده درآمد این شرکت در سال گذشته از محل همین پروژه بوده است.

گزارش ها نشان می دهد که شرکت مدیریت پروژه های ساختمانی ایران در سال گذشته از محل 6 پروژه پتروشیمی امبیرکبیر سوله های a وb ، بلوک C یادگار امام، تغییر کاربری مسکونی به اداری توسعه سرمایه رفاه، طالقانی، احداث شعبه مارلیک و کارگزاری چیذر درآمد کسب کرده است.

هرچند که کل درآمد شناسایی شده سال گذشته این شرکت از محل قراردادهای منعقده با اشخاص وابسته کسب شده است.

photo_2023-10-04_22-10-26

مروری بر عملکرد سال گذشته شرکت مدیریت پروژه های ساختمانی ایران نشان داد که سود خالص این شرکت در سال گذشته حدود 7 میلیارد تومان بوده است.

 این شرکت سال 1400 را با زیان 10 میلیارد تومانی به پایان رسانده بود.

قابل توجه آنکه شرکت مدیریت پروژه های ساختمانی در سال گذشته با افزایش سرمایه 77 میلیارد و 500 میلیون تومانی روبرو بوده و سرمایه شرکت از مبلغ 20 میلیارد تومان به مبلغ 97 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است.

photo_2023-10-04_22-10-33

شرکت مدیریت پروژه های ساختمانی ایران در سال گذشته، دارایی های ثابت  خود را در قبال خطرات احتمالی ناشی از آتش سوزی و بلایای طبیعی تا سقف 33 میلیارد تومان تحت پوشش بیمه قرار داده اما موجودی مواد و مصالح ساختمانی این شرکت  به دلیل سریع المصرف بودن دارای پوشش بیمه ای نیست.

بررسی ها نشان می دهد که شرکت مدیریت پروژه های ساختمانی ایران در سال مورد بررسی 106 میلیارد تومان در حوزه املاک سرمایه گذاری کرده که این سرمایه گذاری مربوط به شش دانگ یک قطعه زمین با کاربری مسکونی با تمام متعلقات در شهرستان شیراز بوده و از بانک رفاه کارگران خریداری شده است.

 

ارسال نظر