شناسه خبر : 34889

تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی ۲ برابر شد

تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی ۲ برابر شد

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: امسال برای توسعه مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته افزایش ۲ برابری را نشان می دهد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، «فرشید فرخ‌نژاد» با بیان اینکه این میزان تسهیلات ۲ برابر بودجه تخصیصی پارسال است، گفت: سال گذشته ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداختی بانک بوده که این میزان ۷۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل بانک کشاورزی، ارائه خدمات همه‌جانبه بانکی در راستای افزایش تولید و برقراری امنیت غذایی در جامعه از دیگر اقدامات بانک کشاورزی اعلام کرد و اظهارداشت: این خدمات به مشتریانی تعلق می‌گیرد که حساب‌های بانکی خود را در یکی از شعب بانک کشاورزی متمرکز کرده‌اند، آنان می‌توانند از سایر خدمات بانک مانند ضمانت‌نامه‌ها، خدمات ارزی و ظرفیت ضمانت بانک و اعتباربخشی به مشتریان در حوزه کشاورزی استفاده کنند تا نقش بهتری در افزایش تولید داشته باشیم.

به گفته وی، افراد می‌توانند در صورت داشتن پروانه فعالیت و شرایط عمومی گرفتن تسهیلات وارد سامانه وزارت جهاد کشاورزی شده و ثبت نام کنند. افراد از طریق سامانه وزارت معرفی و پس از تشکیل پرونده می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

فرخ‌نژاد، سود این تسهیلات را نرخ مصوبه شورای پول و اعتبار اعلام کرد و گفت: سقف پرداخت تسهیلات نیز متناسب با فعالیت‌های مشتریان و نوع ادوات و تجهیزاتی که دریافت می‌کنند متغیر است.

ارسال نظر