شناسه خبر : 32732

مشارکت بیش از ۱.۵ میلیون نفر در اولین عرضه اولیه ۱۴۰۲

مشارکت بیش از ۱.۵ میلیون نفر در اولین عرضه اولیه ۱۴۰۲

­در جریان نخستین عرضه اولیه سال جدید در بورس تهران، جمعا معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت "پرداخت الکترونیک پاسارگاد " با نماد "پی‌پاد"، به قیمت هر سهم ۵۵۰ تومان در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ­ خبرگزاری صداوسیما، امروز (چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) تعداد ۳۶۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به عنوان ششصد و یکمین شرکت پذیرفته شده در ﺑﺨﺶ "رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن، گروه و طبقه "مشاوره و تهیه نرم افزار" با کد "۷۲۲۰" و نماد "پی‌پاد" در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران به شیوه ثبت سفارش کشف قیمت و عرضه اولیه شد.

براساس این گزارش، جمعا معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت "پرداخت الکترونیک پاسارگاد " با نماد "پی‌پاد"، به قیمت هر سهم ۵۵۰ تومان در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

در عرضه اولیه سهام شرکت مذکور، بیش از یک میلیون ۵۷۹ هزار و ۲۳۸ کد معاملات شرکت کردند و حداکثر ۲۳۷ سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت.

شایان ذکر است در این عرضه، مدیر عرضه: کارگزاری بانک پاسارگاد، متعهد عرضه: شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان، شرکت کاشفان نو اندیش پارس و شرکت پیام آوران مدیریت ایرانیان، متعهدین خرید: تامین سرمایه امید و بازارگردان صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی اندیشه زرین پاسارگاد است

ارسال نظر