شناسه خبر : 26947

روند اجرای پروژه ایرانشهر گروه سرمایه‌گذاری مسکن سرعت بیشتری می‌گیرد

روند اجرای پروژه ایرانشهر گروه سرمایه‌گذاری مسکن سرعت بیشتری می‌گیرد

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، پروژه ایرانشهر را به عنوان یکی از پروژه‌های مهم شرکت‌های تابعه گروه مالی بانک مسکن دانست و گفت که پروژه ایرانشهر باید با سرعت بیشتری تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، سعید شیرزادی در حاشیه بازدید اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن از روند اجرای پروژه ایرانشهر در اندیشه، با  اشاره به اهمیت مؤلفه کیفیت در انجام پروژه‌های عمرانی، گفت: فعالیت‌های عمرانی در این پروژه باید با سرعت بیشتری اجرایی شود و در این مسیر، رعایت موارد کیفی از اهمیت بالایی برخوردار است. 

سعید شیرزادی، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن را در این بازدید، محمدرضا جواهری و جواد جوان مجیدی رییس و عضو هیئت مدیره و همچنین مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن همراهی می‌کردند. 

در این بازدید، اعضای هیات مدیره در جریان آخرین جزئیات و میزان پیشرفت عملیات عمرانی فازهای مختلف پروژه ایرانشهر در اندیشه قرار گرفتند.

گفتنی است این پروژه با مشارکت شرکت عمران شهر جدید اندیشه، در ۴ قطعه مسکونی به نام‌های پارسه (A)، اکباتان (B)، سپاهان (C)، کاسپین (D) و ۴ قطعه مسکونی و تجاری به نام‌های دماوند (E)، الوند (F)، سبلان (G)، سهند (H) در شهر اندیشه در حال اجرا می‌باشند.

 

ارسال نظر