شناسه خبر : 23095

ثبت نام وام ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان به زودی آغاز می شود

ثبت نام وام  ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان  به زودی آغاز می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: ثبت نام وام قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی به زودی آغاز می شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، احمد اسفندیاری، در مورد پرداخت وام به بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: بر اساس تصمیم گرفته شده، رقم وام بازنشستگان از ۷ میلیون به ۱۰ میلیون تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده است.

وی درخصوص ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان، تاکید کرد: بازنشستگان می‌توانند از خرداد ماه از طریق دفاتر کانون بازنشستگی در استان‌های مختلف نسبت به ثبت‌نام خود و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: همچنین به زودی سایتی از سوی سازمان تأمین اجتماعی جهت ثبت‌نام بازنشستگان برای وام قرض‌الحسنه اعلام خواهد شد و بازنشستگان از این طریق هم می‌توانند نسبت به ثبت‌نام وام اقدام کنند.

اسفندیاری در رابطه با تعداد بازنشستگان دریافت کننده وام قرض‌الحسنه، گفت: سازمان تأمین اجتماعی محدودیتی برای ثبت‌نام ندارد و امسال ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات بهره می برند.

وی گفت: پس از ثبت‌نام بازنشستگان در دفاتر کانون بازنشستگی و به زودی از طریق سایت ذکر شده؛ این افراد جهت دریافت وام خود به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

  • امیرغفاری

    باسلام اگر ازطریق سایت باشد بهتر چون در کانون رفاقت بازی میشود هرگز به وام نمیرسد

ارسال نظر