شناسه خبر : 10956

استاندار مرکزی از عملکرد بانک صادرات ایران قدردانی کرد

استاندار مرکزی از عملکرد بانک صادرات ایران قدردانی کرد

استاندار مرکزی، از عملکرد و تلاش‌های بانک صادرات ایران در این استان در پرداخت تسهیلات و کمک به تحقق برنامه‌های اقتصادی دولت قدردانی کرد.

به گزارش چابک‌آنلاین، سیدعلی آقازاده، استاندار استان مرکزی با ارسال لوحی خطاب به مدیرشعب بانک صادرات استان مرکزی از عملکرد این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به اشتغال و رونق تولید در استان، قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، بانک صادرات استان مرکزی، در راستای کمک به رونق تولید در استان، 2 هزار و 168 فقره تسهیلات به مبلغ 22 هزار و 200 میلیارد ریال به واحدهای تولیدی در سال 98 پرداخت کرده است.

این بانک در سال ٩٨ با کسب رتبه برتر در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در بین بانک‌های استان، به دو هزار و 136 واحد تولیدی، تسهیلات به ارزش 19 هزار و 245 میلیارد ریال پرداخت کرد که این رقم 60 درصد بیش از سهمیه درنظر گرفته شده برای بانک صادرات استان مرکزی بود.

همچنین بانک صادرات استان مرکزی نسبت به پرداخت تسهیلات به 32 واحد تولیدی استان به مبلغ 2 هزار و 951 میلیارد ریال (در حوزه تبصره 18 قانون بودجه) نیز اقدام کرده است. 

در بخشی از این لوح خطاب به ایرج جعفری کوچنانی آمده است: «بدینوسیله خدمات ارزشمند و اهتمام شایسته و ثمربخش جنابعالی در راستای تحقق برنامه‌های اقتصادی دولت محترم تدبیر و امید طی سال 1398 را که منجر به تحقق دستاوردهای مهم و ارزشمند و زمینه‌ساز تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال رونق تولید در استان شد را ارج نهاده و مراتب قدردانی و سپاس خود را ابراز می‌کنم.»

ارسال نظر