شناسه خبر : 46028

سیب و پرتقال شب عید تامین شده است

سیب و پرتقال شب عید تامین شده است

رئیس سازمان تعاون روستایی گفت: امسال ۲۰ هزار تن سیب و پرتقال برای شب عید آماده توزیع شده است و ۲۰ هزار تن هم ذخیره احتیاطی تامین کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ایوب فصاحت درباره تامین و توزیع میوه شب عید و خرما ماه مبارک رمضان گفت: امسال علاوه بر تامین بازار در کنار این موضوع از بازی تعرفه و عوارض استفاده کرده ایم تا کنترل قیمت‌ها را عادلانه هم با نگاه به تولید و هم با نگاه به مصرف‌کننده انجام بدهیم.

به گفته او، امسال  نزدیک ۲۰ هزار تن سیب و پرتقال برای شب عید جهت توزیع آماده شده است و همچنین بیش از ۲۰ هزار تن ذخیره احتیاطی نیز تامین کرده‌ایم تا در صورتی که بازار با نوسانی روبرو شد، بتوانیم از ذخایر احتیاطی استفاده کنیم.

فصاحت افزود: در واقع علاوه بر ذخایر فعلی، ذخایر احتیاطی را ایجاد کردیم که می‌تواند تثبیتی را که موردنظر رئیس جمهوری بود، تامین کند.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران درباره تامین خرما گفت: امسال در بحث خرما، هم میزان تامین سازمان مرکزی تعاون روستایی را افزایش دادیم و همواره تلاش کردیم موضوع به سمتی برود که شاهد هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای شب عید و ایام ماه مبارک رمضان نباشیم.

او گفت: برآورد می‌شود امسال هیچ نوسانی در قیمت میوه و خرما شب عید و سایر کالاهای اساسی که ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز است، نداشته باشیم.

ارسال نظر