شناسه خبر : 42099

بیش از ۴۳ میلیون سهامدار عدالت، سود دریافت کردند

بیش از ۴۳ میلیون سهامدار عدالت، سود دریافت کردند

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از پرداخت سود به بیش از ۴۳ میلیون سهامدار سهام عدالت خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، محمد باغستانی با بیان اینکه فرایند مرحله نخست واریز سود سهام عدالت به اتمام رسیده است، گفت: در این مرحله به حساب ۴۳ میلیون و ۷۲۴ هزار و ۴۵۱ سهامدار سود واریز شد.

وی اظهار داشت: شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت مهم‌ترین دلایلی است که تاکنون سود به حساب این گروه از سهامداران سهام عدالت واریز نشده است.

باغستانی با بیان اینکه سهامداران نگران دریافت سود سهام عدالت خود نباشند، تصریح کرد: افرادی که سود خود را دریافت نکرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به آدرس  Sejam.ir ، اطلاعات خود را بروز رسانی کنند تا شرکت سپرده گذاری مرکزی در مرحله بعدی سود این افراد را به حسابشان واریز کند.

مدیرعامل سمات درباره واریز سود به وراث متوفیان سهام عدالت گفت: در صورتی که وراث تا اوایل اسفندماه امسال با مراجعه به شعب شرکت های کارگزاری و یا بانک های منتخب، مدارک خود را در سامانه میراث ثبت کنند، می توانند تمام سود سنوات گذشته را دریافت کنند.

وی در خصوص زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت افزود : سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت کل سود از شرکت های سرمایه پذیر را انجام خواهد داد که امیدوارم بتوانیم تا پایان سال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را دریافت و به حساب آنها واریز کنیم.

ارسال نظر