شناسه خبر : 38721

قیمت میوه تا پایان مهر تغییری ندارد

قیمت میوه تا پایان مهر تغییری ندارد

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی میوه‌های پاییز پیش بینی می‌شود که قیمت میوه تا پایان مهر تغییری نداشته باشد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی دارایی نژاد از آرامش حاکم بر بازار میوه و صیفی خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی عرضه نسبت به تقاضا، قیمت میوه نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است.

او قیمت هرکیلو آلو شابلون را ۱۰ تا ۳۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو انار ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، انجیر سیاه ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان، انگور بی دانه سفید ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، انگور بی دانه قرمز ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان،   انگور عسگری ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، سیب گلاب ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان، سیب لبنانی ۱۰ تا ۴۰ هزارتومان، سیب دورنگ ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، شلیل شبرنگ ۲۵ تا ۵۰ هزارتومان، شلیل شمس ۱۵ تا ۴۰ هزارتومان، گلابی بیروتی ۳۰ تا ۸۰ هزارتومان، هلو ۱۵ تا ۴۰ هزارتومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، خیار گلخانه ۱۲ تا ۲۵ هزارتومان و خیار بوته‌ای ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان است.

دارایی نژاد قیمت هر کیلو انار را ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو لیموشیرین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان، نارنگی ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، کیوی ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان و سیب لبنانی ۱۰ تا ۴۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش ۱۰ درصدی قیمت میوه‌های وارداتی خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو موز هندی ۵۸ تا ۶۲ هزار تومان، موز هندی ۴۵ تا ۵۰ هزارتومان، انبه ۵۵ تا ۷۰ هزارتومان و هرکارتن آناناس یک میلیون تا یک میلیون و ۱۵۰ هزارتومان است.

او افزود: با توجه به فراوانی میوه‌های پاییز و ذخیره سازی بخشی از میوه‌های تابستانه در سردخانه و عرضه به بازار پیش بینی می‌شود که قیمت میوه تا پایان مهر تغییری نداشته باشد.

دارایی نژاد قیمت هرکیلو هندوانه را ۳ تا ۷ هزارتومان، جانا ۶ تا ۱۴ هزارتومان، طالبی ۵ تا ۱۵ هزارتومان و خربزه ۴ تا ۱۶ هزارتومان اعلام کرد. 

 

ارسال نظر