شناسه خبر : 37088

کاهش قیمت پروازهای هما در مسیر نجف- تهران

کاهش قیمت پروازهای هما در مسیر نجف- تهران

هواپیمای جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۷ مرداد تا ۹ شهریور قیمت بلیت مسیر نجف به فرودگاه امام را از ۴ میلیون به به ۲.۵ میلیون تومان کاهش داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، «حسام قربانعلی» در جمع خبرنگاران ضمن اعلام شروع فروش بلیت پروازهای اربعین از ساعت یک دقیقه بامداد ۲۶ مرداد توسط این شرکت، از کاهش قیمت بلیت پرواز نجف-تهران تا ۹ شهریور خبر داد.

قربانعلی گفت: در مسیر فرودگاه امام به سمت نجف حداکثر هزینه سفر ۴ میلیون تومان است اما از تاریخ ۲۷ مرداد تا ۹ شهریور قیمت بلیت مسیر نجف به فرودگاه امام را به ۲.۵ میلیون تومان کاهش دادیم.

وی با شاره به نحوه توزیع بلیت ها ادامه داد: ممکن است زوار در مقاطع زمانی خاص به سایت مراجعه کنند و با نبود صندلی مواجه شوند که این موضوع به معنای نبود صندلی نیست بلکه در راستای کاهش ازدحام است.

به گفته قربانعلی در راستای کاهش ازدحام بلیت نجف در مقاطع مختلف زمانی توزیع می شود در این راستا چندین بار نسبت به افزایش ظرفیت پروازها در طول روز اقدام خواهد شد و هیچ جای نگرانی برای عدم دسترسی به بلیت نیست و نبود صندلی به معنای تمام شدن و تکمیل ظرفیت نخواهد بود.

مدیر کل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هدف ما توزیع زمانبندی‌های مختلف در عرضه بلیت است و زوار می‌توانند در زمان‌های مختلف مراجعه و نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند .

ارسال نظر