شناسه خبر : 36282

دستور رئیس‌جمهور برای آماده‌سازی سریع اراضی نهضت ملی مسکن

دستور رئیس‌جمهور برای آماده‌سازی سریع اراضی نهضت ملی مسکن

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن گفت: رئیس‌جمهور دستور آماده‌سازی سریع اراضی تامین‌شده برای ساخت مسکن و توسعه خدمات زیربنایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جلسه امروز شورای عالی مسکن صادر کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، هادی عباسی، با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی مسکن در روز جاری، اظهار داشت: یکی از مصوبات این جلسه دستور مجدد رئیس‌جمهور مبنی بر اجرای مصوبه شورای پول و اعتبار با محوریت کاهش نرخ سود تسهیلات ساخت مسکن در نهضت ملی بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه جلسه قبلی شورای پول و اعتبار در 17 تیر‌ برگزار شده بود، گفت: در این جلسه مقرر شد نرخ تسهیلات ساخت مسکن از 23 درصد به 18 درصد کاهش پیدا کند و رئیس جمهور نیز خواستار ابلاغ سریع این مصوبه شد.

* تاکید رئیس‌جمهور بر آماده‌سازی اراضی نهضت ملی مسکن

وی افزود: از دیگر نکاتی که در جلسه امروز شورای عالی مسکن مطرح شد، موضوع تامین زمین بود، رئیس جمهور دستور آماده‌سازی سریع اراضی تامین‌شده برای ساخت مسکن و توسعه خدمات زیربنایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جلسه امروز صادر کرد.

*تامین بودجه خدمات زیربنایی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: از دیگر نکات مطرح‌شده در این جلسه گزارش دو استان خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان در ارتباط با آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن بوده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن، بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی اهتمام خود برای تامین بودجه توسعه خدمات زیربنایی در اراضی تامین‌شده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستور کار قرار داده و دستور رئیس جمهور مبنی بر تامین زمین با جدیت دنبال می‌شود.

 

ارسال نظر