میزان سهمیه سوخت خودرو‌های وارداتی مشخص شد

میزان سهمیه سوخت خودرو‌های وارداتی مشخص شد

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت در خصوص میزان سهمیه سوخت خودرو‌های وارداتی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور درباره اینکه آیا سهمیه سوخت یارانه‌ای خودرو‌های وارداتی حذف می شود یا خیر؟ گفت: اکنون در این خصوص تصمیم گیری اتخاد نشده است، اما تمامی این خودرو‌ها دارای کارت سوخت شخصی خواهند شد.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص عدم تخصیص سهمیه سوخت مربوط به برخی از دوره‌‌ها، گفت: امکان ترمیم سهمیه وجود دارد که پس از اخذ مجوز‌های لازم از متولیان ذی ربط و بازآوری کامل سرویس‌‌های سامانه هوشمند سوخت، دستورالعمل مربوط به عموم مردم به متقاضیان اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

صادقی در خصوص میزان سهمیه خودرو‌های وارداتی گفت: میزان سوخت خودرو‌های وارداتی براساس نوع کلاس خودرو واریز و سهمیه دریافت می‌کنند.

او در مورد ضمانت تولید شدن ۳۵۰ هزار کارت سوخت باقی مانده تا نیمه اول اسفند سال گذشته گفت: با توجه به اینکه واردات تراشه‌ها به مشکلاتی برخورده بود، طبیعی بود که گاهی وعده‌ها عملیاتی نشود، اما اکنون با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، خرید تراشه‌ها انجام شده و به مرور در حال وارد شدن به کشور هستند و این قول، قطعا محقق خواهد شد.

 

ارسال نظر