شناسه خبر : 32247

منابع اعطای سهام به متولدین ۱۴۰۲ در بودجه پیش‌بینی شده است

منابع اعطای سهام به متولدین ۱۴۰۲ در بودجه پیش‌بینی شده است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: منابع اعطای سهام به متولدین ۱۴۰۲ را در بودجه پیش‌بینی کرده‌ایم البته که در بودجه ۱۴۰۱ نیز دیده شده بود، ولی منابع تبصره ۱۴ بود که تمام آن برای یارانه رفت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طغیانی در خصوص چرایی عدم تخصیص سهام به متولدین ۱۴۰۱ گفت: بحث اختصاص سهام به متولدین ۱۴۰۱ به تامین منابع باز می‌گردد، اصل حکم که در قانون جوانی جمعیت وجود دارد.

او در ادامه در خصوص تامین منابع اعطای سهام به متولدین ۱۴۰۲ گفت: برای متولدین ۱۴۰۲ منابع تامین شده است اگر دولت در تامین منابع برای متولدین ۱۴۰۱ هم کمک کند اصلا منعی وجود ندارد و برای هر دو سال می‌تواند انجام داد.

او افزود: یعنی اینگونه نیست که برای ۱۴۰۲ مصوب کرده باشیم. منابع برای متولدین ۱۴۰۲ در بودجه دیده شده است اگر دولت منابع جدید داشته باشد می‌شود جزء دیون دولت که باید اجرا شود.

طغیانی می‌گوید: منابع اعطای سهام به متولدین ۱۴۰۲ را در بودجه دیده ایم البته که برای ۱۴۰۱ نیز دیده شده بود، ولی منابع تبصره ۱۴ بود که تمام آن برای یارانه رفت امیدواریم امسال این اتفاق رخ ندهد.

پیش از این مطرح شده بود با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ازای تولد هر فرزند از ابتدای سال ۱۴۰۲ معادل ۲ میلیون تومان سهام به نام فرزند اختصاص می یابد.

 

ارسال نظر