شناسه خبر : 26910

اختصاصی چابک آنلاین؛

تولیدات کاشی و سرامیک سینا ۳ درصد رشد کرد

تولیدات کاشی و سرامیک سینا 3 درصد رشد کرد

بررسی عملکرد شرکت کاشی و سرامیک سینا در پنج ماهه نخست سال جاری نشان می دهد که این شرکت در مجموع چهار میلیون و ۹۹۰ هزار و ۹۶۷ متر مربع کاشی و سرامیک تولید کرده که حاکی از افزایش ۳ درصدی تولیدات این شرکت نسبت به پنج ماهه اول سال ۱۴۰۰ است .

به گزارش چابک آنلاین، شراره عبازاده، در این بررسی مشخص شدکه در پنج ماهه نخست امسال بیشترین افزایش تولید شرکت کاشی و سرامیک سینا را محصولات چینی بهداشتی به خود اختصاص داده که 6 درصد نسبت به 5 ماهه اول سال گذشته رشد داشته است.

براساس این گزارش، فروش داخلی محصولات شرکت کاشی و سرامیک سینا در پنج ماهه نخست سالجاری با 0.6 درصد افزایش نسبت به پنج ماهه نخست سال گذشته به یک میلیون و 840 هزار و 541 متر مربع رسیده است .

در این بین، بیشترین سهم افزایش فروش محصولات کاشی و سرامیک سینا را در پنج ماهه نخست امسال، محصولات چینی بهداشتی به خود اختصاص داده که حاکی از افزایش 17 درصدی فروش محصولات چینی بهداشتی سینا نسبت به پنج ماهه اول سال 1400 است.

براساس این گزارش، فروش داخلی کاشی دیوار وکاشی کف شرکت کاشی و سرامیک سینا  در پنج ماهه نخست امسال به ترتیب 9 و 5 درصد نسبت به پنج ماهه اول سال 1400 کاهش پیدا کرده است.

دربررسی آمارهای صادرات کاشی و سرامیک شرکت سینا درپنج ماهه نخست امسال ، مشخص شد که بیشترین سهم از صادرات این شرکت را کاشی دیوار با سهمی معادل یک میلیون و775 هزار 845  متر مربع، به خود اختصاص داده است .

photo_2022-09-18_12-53-11

ارسال نظر