شناسه خبر : 26479

۷۵ درصد به نرخ فعلی مسیر‌های منتهی به مرز عراق اضافه شد

۷۵ درصد به نرخ فعلی مسیر‌های منتهی به مرز عراق اضافه شد

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری درباره نرخ کرایه زائران اربعین گفت: ۷۵ درصد به نرخ فعلی مسیر‌هایی که به مرز عراق منتهی می‌شود، اضافه شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رحمت الله حاجی محمد علی افزود: از ۱۱ شهریور فروش بلیت شرکت‌های تعاونی سواری کرایه آغاز و به علت خالی برگشتن ناوگان ۷۵ درصد به نرخ اولیه افزوده شده است.

حاجی محمد علی درباره نحوه تهیه بلیت گفت: زائران برای تهیه بلیت به شرکت‌های تعاونی سواری کرایه مراجعه کنند و فروش بلیت به صورت اینترنتی وجود ندارد.

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری درباره زمان فروش بلیت‌ها گفت: فروش بلیت‌ها تا ۳۱ شهریور ادامه دارد و پس از آن قیمت‌ها به نرخ اولیه باز می‌گردد.

حاجی محمد علی در ادامه افزود: در بخش سواری کرایه بیشترین ناوگان از استان‌های همجوار تا مرز‌های منتهی به عراق می‌روند و از شهر تهران برای مرز، متقاضی کمتر است.

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری گفت: مسیر‌های در نظر گرفته شده برای تردد زائران شامل همدان، کرمانشاه، اهواز، دزفول، خرم آباد و تمامی مسیر‌های منتهی به مرز‌های منتهی به عراق است.

وی افزود: زائران، تخلف در فروش بلیت یا نرخ سواری کرایه را به شماره تلفن ۱۴۱ و تعزیرات اطلاع دهند.

رحمت الله حاجی محمد علی درباره نظارت‌ها هم گفت: مدیر مجموعه و نمایندگان سازمان راهداری در ترمینال‌ها مستقر هستند و بازرسی نامحسوس هم وجود دارد و در صورت بروز تخلف به آن رسیدگی می‌شود.

ارسال نظر