شناسه خبر : 26467

قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین از مبدأ پایتخت ‌

 قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین از مبدأ پایتخت ‌

نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین از مبدا پایتخت برای بازه زمانی ۱۲ شهریور تا ۳۰ شهریور را اعلام کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین از مبدأ پایتخت از سوی نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور اعلام شد.

به گفته صاحبکار قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفره از تهران تا مهران ۴۴۰ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۳۳۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

وی ادامه داد: همچنین قیمت بلیت اتوبوس از تهران تا ایلام برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۳۷۶ هزار و ۲۵۰ تومان و اتوبوس ۳۲ نفره ۳۰۴ هزار و ۵۰۰ تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

‌به گفته نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور، قیمت بلیت اتوبوس از تهران تا کرمانشاه برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۲۹۶ هزار تومان، اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۲۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان و اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۱۷۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

صاحبکار تصریح کرد: این نرخ فقط در بازه ایام اربعین یعنی 12 تا 30 شهریور است و قیمت‌ها پس از اربعین به روال عادی باز می‌گردد.

به گزارش فارس، پیش از این معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از  افزایش 75 درصدی قیمت بلیت اتوبوس‌‌ برای سفرهای اربعین با لحاظ تردد یک‌سر خالی‌ خبر داده بود.

به گفته شهریار افندی‌زاده،‌ افزایش قیمتی که امسال برای بلیت اتوبوس اربعین با توجه به ترددهای یکسر خالی در نظر گرفته شده است،‌ 75 درصد است‌، به عنوان مثال با توجه به نرخ کنونی 135 هزار تومانی قیمت بلیت تهران به ایلام این رقم در 1.75 ضرب شده و قیمت نهایی بلیت اتوبوس اربعین برای بازه زمانی 15 تا 30 شهریور تعیین می‌شود.

ارسال نظر