شناسه خبر : 25421

۳۰۰ واحد صنعتی در تهران احیا شدند

۳۰۰ واحد صنعتی در تهران احیا شدند

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۳۰۰ واحد صنعتی را در استان تهران احیا کردیم که ۳۱ درصد از آن‌ها توسط خود فعالین اقتصادی احیا شدند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علی رسولیان در مراسم روز صنعت و معدن استان تهران گفت: تامین مالی یکی از مشکلات جدی بنگاه‌های کوچک و متوسط است، سرمایه در گردش افزایش یافته و نیاز به نقدینگی بیشتر شده است، بانک‌ها باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

وی ادامه داد: برای تامین زیر ساخت‌ها نظیر آب، تلاش داریم با پساب شهری، مقداری از نیاز را برطرف کنیم؛ درحال حاضر حدود یک میلیارد مترمکعب پساب شهری داریم که امسال بنا داریم ۴۰ میلیون متر مکعب از آن را خریداری کنیم.

رسولیان عنوان کرد: از سال گذشته راه اندازی۹۰ پست برق را آغاز کردیم، امسال سازمان برنامه و بودجه برای این کار منابع خوبی در نظر گرفته است، امسال قطعی برق بدون برنامه کاهش یافته است.

وی افزود: برای تامین مسکن کارگری فعالیت‌های آغاز شده، ۳۵۰ هزار کارگر در استان تهران داریم، اگر اراضی مناسب در اختیار ما قرار گیرد با کمک خود فعالین اقتصادی این موضوع را عملیاتی می‌کنیم.

ارسال نظر