شناسه خبر : 25275

اختصاصی چابک آنلاین؛

۶۰ درصد خریدهای لوازم خانگی برای تهیه جهیزیه است

۶۰ درصد خریدهای لوازم خانگی برای تهیه جهیزیه  است

دبیراتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران، با بیان اینکه ۶۰ درصد از خرید لوازم های خانگی برای تهیه جهیزیه افراد صورت می گیرد، بیان کرد: خانوار ها معمولا در چنین شرایطی ترجیح می دهند تمام لوازم خانگی که می خرند ازیک نوع برند باشد.

چابک آنلاین، شراره عبازاده، محمد حسین رحیمی، در گفت و گو با چابک آنلاین افزود: اخیرا برخی ازکارخانه های لوازم خانگی در تامین کالا مردم را دچار مشکل کرده اند و با وجود اینکه از فروشگاه ها پول کالا را دریافت می کنند، به تعهدات خود عمل نمی کنند و برای تحویل کالا ها نوبت دو تا سه ماهه می دهند.

وی گفت: درچند سال اخیر در صنعت لوازم خانگی از جمله لوازم خنک کننده، اجاق گاز و لباسشویی و حتی یخچال های فریزر و ساید بای ساید پیشرفت های خوبی  اتفاق افتاده اما در خصوص برخی لوازم خانگی مثل ماشین ظرفشویی و مایکروفر کمبود وجود دارد.

وی، ادامه داد: بسیاری از قطعات اولیه لوازم خانگی وارداتی هستند و همین امر موجب بالا رفتن هزینه تمام شده لوازم خانگی و قیمت نهایی آن می شود.

رحیمی، درخصوص قاچاق لوازم خانگی هم ، اذعان داشت: با وجود اینکه واردات لوازم خانگی  ممنوع شده اما هنوز هم کالاهای بدون هویت وارد می شود که این واردات  قاچاق محسوب می شود.

به گفته وی، اتحادیه لوازم خانگی تهران دارای ۲ میلیون عضو بوده که یک میلیون و ۸۰۰ عضو اتحادیه دارای  مجوز رسمی  بوده و مجوز مابقی اعضا در دست اقدام است.

ارسال نظر