شناسه خبر : 23770

پرداخت مطالبات نسخه های الکترونیکی به روز شد

پرداخت مطالبات نسخه های الکترونیکی به روز شد

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی، از به‌ روز شدن پرداخت مطالبات مربوط به نسخ الکترونیک پزشکان و دندانپزشکان طرف‌قرارداد این سازمان خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، جمیل حق‌پرست اظهار داشت: در اجرای تعهدات سازمان تأمین‌اجتماعی در قبال پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد و به‌منظور تشویق پزشکان به استفاده از نسخه الکترونیک، مطالبات مربوط به نسخ الکترونیک پزشکان و دندانپزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی لغایت فروردین ۱۴۰۱ پرداخت و طبق قرارداد فی‌مابین به‌روز شد.

وی با بیان اینکه پرداخت منظم مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد (دانشگاهی و غیردانشگاهی) یکی از دغدغه‌های همیشگی سازمان تأمین‌اجتماعی است، گفت: پرداخت منظم مطالبات برای برنامه‌ریزی و بهبود خدمت‌رسانی مراکز درمانی اهمیت زیادی دارد و این موضوع در دستور کار سازمان تأمین‌اجتماعی قرار داشته و ادامه خواهد یافت تا شاهد ارتقای ارائه خدمات درمانی بهینه و مناسب به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران باشیم.

وی افزود: بخشی از مطالبات مراکز دیالیز و مراکز طرف قرارداد متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و همچنین مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد این سازمان نیز پرداخت شده و تلاش داریم با تأمین منابع موردنیاز، پرداخت مطالبات در این بخش را نیز به‌روز کنیم.

حق‌پرست همچنین گفت: با تأکید مدیرعامل سازمان، در سال جاری برنامه‌‎ای کامل و هدفمند برای پرداخت به‌موقع مطالبات مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی طرف‌قرارداد یا تهاتر این مطالبات با بدهی دولت به تأمین‌اجتماعی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای پرداخت به روز مطالبات همه مراکز طرف قرارداد داریم.

ارسال نظر