شناسه خبر : 23552

افزایش ۵۵ درصدی حقوق والدین خانواده‌ شهدا

افزایش ۵۵ درصدی حقوق والدین خانواده‌ شهدا

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید گفت: پرداختی حقوق والدین خانواده‌ شهدا در سال جاری، ۵۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، موهبتی گفت: مبلغ پرداختی به خانواده شهدا از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و با معوقات آن پرداخت شد  البته این افزایش ایده آل نیست.

او گفت: طبق آمار ۲۲۸ هزار و ۸۴ نفر شهید، ۶۰۶ هزار و ۶۰۵ نفر جانباز و ۴۳ هزار و ۴۱۲ نفر آزاده داریم. ۴ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۲۸۴ نفر خانواده ایثارگران که ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از آن‌ها در قید حیات هستند. 

به گفته معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امورایثاگران، پرداختی جانبازان معسر افزایش ۶۰ درصدی داشت و معوقات فروردین و حقوق اردیبهشت این افراد روز گذشته پرداخت شد.

موهبتی گفت: آسایشگاه‌های جانبازان اعصاب و روان هم شرایط خوبی ندارد که با برنامه‌های در نظر گرفته شده، امسال شاهد بهبود شرایط آن‌ها خواهیم بود.

سامانه دیدار از امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. با راه‌اندازی این سامانه، خانواده معظم شهدا و ایثارگران سراسر کشور می‌توانند به صورت مستقیم با مسئولان این بنیاد ارتباط برقرار کرده و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند. خانواده معظم شهدا و ایثارگران می‌توانند تمام درخواست‌های خود را در این سامانه ثبت و به مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران بنا بر نیاز خود مطرح، رصد و پیگیری کنند.

ارسال نظر