شناسه خبر : 22134

ارائه مهلت به شهرداری برای استفاده حداکثری از طرفیت برج آزادی

ارائه مهلت به شهرداری برای استفاده حداکثری از طرفیت برج آزادی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مهلت ۶ ماهه‌ای به شهرداری برای استفاده حداکثری از ظرفیت های برج آزادی ارائه شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، پرویز سروری روز سه‌شنبه پس از پایان جلسه علنی شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران درباره روند جلسه امروز شورا و طرح «الزام شهرداری تهران به انجام مطالعات و ساماندهی و توسعه فرهنگی میدان آزادی»، اظهار کرد: این میدان از نمادهای هویت بخشی تهران و کشور است.

وی افزود: ساماندهی برج آزادی و استفاده حداکثری از ظرفیت آن یکی از اهداف مطرح شده در این جلسه بود.

سروری با اینکه ۶ ماه مهلت مطالعاتی داده شد تا طرح کمیسیون‌ها ارجاع و بررسی شود، افزود: قرار شد کار مطالعاتی انجام شود و با هماهنگی همه دستگاه‌های درگیر، به توسعه بهینه برج آزادی اقدام شود.
وی با اشاره به دوگانگی مدیریت برج آزادی بین شهرداری و بنیاد رودکی اظهار داشت نیازمند مدیریت واحد هستیم تا سرانجام مناسبی به وضعیت این برج داده شود.

 همچنین در جلسه امروز شورای شهر تهران بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و با ۱۶ رای به تصویب رسید.

همچنین در جلسه امروز بررسی استفساریه شهردار تهران در خصوص مصوبه «دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات و تسهیلات به سالمندان – نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران» به تصویب رسید.

ارسال نظر