شناسه خبر : 22012

۵۹۶ هکتار از اراضی رفع تعرض و تصرف شد

۵۹۶ هکتار از اراضی رفع تعرض و تصرف شد

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور گفت: با تلاش مجاهدانه همکاران در یگان‌های حفاظت از سازمان ملی زمین و مسکن، ۵۹۶ هکتار از اراضی ملی، مردمی و منابع طبیعی در ایام نوروز رفع تعرض شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی ضمن تبریک آغاز سال جدید اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای والامقام و مدافعان امنیت را گرامی می‌داریم و بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می‌فرستیم و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز مدظله العالی داریم.

وی با بیان اینکه همه ساله با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز پدیده شوم زمین خواری افزایش می یابد، افزود: در این راستا پلیس پیشگیری و یگان‌های حفاظت از سازمان ملی زمین و مسکن، جنگل‌ها و مراتع و امور اراضی در سراسر کشور با پایش مستمر، کنترل، نظارت، پیگیری و ایجاد هم افزایی اطلاعاتی بین سایر یگان‌های حفاظت، آمادگی خود را به بالاترین سطح افزایش داده و به پشتوانه قانون با متخلفان به صورت قاطع برخورد می کنند.

سردار معصوم بیگی با تاکید بر اینکه اراضی ملی و منابع طبیعی موهبتی الهی و سرمایه ای ملی و متعلق به همه مردم است، ادامه داد: همزمان با آغاز اجرای طرح نوروزی در بازه زمانی ۱۲ روزه از  تعرض به اراضی به مساحت ۵۹۶ هکتار، رفع تعرض و تصرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعرض به منافع مردمی و سرمایه‌های ملی خط قرمز پلیس پیشگیری است، از این رو به منظور حراست از این سرمایه‌ها بیش از ۳۵ هزار مورد گشت شبانه روزی انجام و در این بازه زمانی ۳۳۷ نفر از افراد متجاوز و سود جو دستگیر و تعداد ۱۳۰۶ قلم اشیاء ممنوعه کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور با تاکید بر ضرورت همراهی و همکاری مردم و مسئولان با پلیس برای ارتقاء نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: تمامی کارکنان پلیس پیشگیری در اقصی نقاط کشور با صداقت، حسن نیت و بسیج تمام امکانات در طول این ایام و به ویژه تا پایان تعطیلات نوروزی مجاهدانه برای خدمت گزاری به مردم آماده هستند و امیدواریم این خدمات بی منت مورد رضایت خداوند متعال، شهروندان عزیز و توشه معنوی برای خود و خانواده صبورشان قرار گیرد.

ارسال نظر