شناسه خبر : 22008

سال جاری ۸۰۰ واحد تولیدی راکد احیا می شود

سال جاری ۸۰۰ واحد تولیدی راکد احیا می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از احیاء و راه‌اندازی ۳۵۶ واحد تولیدی استان تهران در سال گذشته و در سطح استان تهران خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، حشمت الله عسگری، در تشریح احیای واحدهای تولیدی در سطح استان تهران در سال ۱۴۰۰ گفت: خوشبختانه در سال گذشته شاهد عملکرد مطلوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران بودیم و در نتیجه تلاش دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در قالب این ستاد، احیاء و راه اندازی ۳۵۶ واحد تولیدی محقق شد و از سوی دیگر حتی تعطیلی یک واحد تولیدی را در سطح استان تهران نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه تحقق این مهم با همدلی و هماهنگی دستگاه‌ها و بانک‌های عامل استان تهران بوده است افزود: بی تردید درک واقعیات و مشکلات واحدهای تولیدی در ستاد تسهیل استان اتفاق افتاده است و این امر از طریق بازدیدهای میدانی اعضای ستاد و برگزاری جلسات مشترک با مسئولان شهرستان‌ها فراهم شد. در حقیقت با بررسی‌های کارشناسی و تصمیمات مدیربتی نسبت به مرتفع کردن مشکلات در ستاد تسهیل استان تهران اقدام شده است.

معاون استاندار تهران با تاکید بر راهبرد مهم توسعه اقتصادی و هدف گذاری‌های صورت گرفته و حمایت استانداری تهران از شتاب روند توسعه تهران ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ علاوه بر احیای ۸۰۰ واحد تولیدی راکد، برنامه جذب تسهیلات اشتغالزایی نیز با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

ارسال نظر