شناسه خبر : 2479

وزیر نیرو:

دشمن اعتماد عمومی مردم را هدف قرار داده است

دشمن اعتماد عمومی مردم را هدف قرار داده است

وزیر نیرو گفت: دشمن اعتماد عمومی مردم را هدف قرار داده و صنعت آب و برق به دلیل ارتباط مستقیم با مردم باید به دنبال آرامش و رضایت حداکثری مردم باشد.

به گزارش چابک آنلاین، رضا اردکانیان در نشستی با مدیران حراست صنعت آب و برق کشور با بیان اینکه یکی از مهم ترین زمینه‌های جلب اعتماد مردم در حوزه آب و برق است، اظهار کرد: آب و برق دو کالای اساسی در جامعه است که با آسایش و امنیت مردم ارتباط مستقیم دارد و اگر اختلالی در عرضه این دو کالا رخ بدهد، طبیعتا آسایش و امنیت مردم مختل می شود.

وی با بیان اینکه وقتی هدف اصلی ما ارتقای سطح رضامندی مردم است و باید از عرضه خدمات آب و برق به مردم مطمئن شویم، اضافه کرد: برای رخ دادن این اتفاق نخست باید همکاران ما در صنعت آب و برق خودشان آسایش و امنیت خاطر داشته باشند تا بتوانند چرخ این صنعت را به‌ درستی بچرخانند و نباید در معرض شبهه‌ها، تبعیض‌ها، بی‌عدالتی ها، شایعات و امثالهم قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: مدیران حراست در همه شرکت ها و سازمان های تابع باید فصل مهمی از برنامه‌ها و کارهای خودشان را به این امر مهم اختصاص دهند.
اردکانیان افزود: مدیران حراست باید با عواملی که مختل کننده آسایش و امنیت خاطر هستند برخورد کنند و بدانند اعتماد عمومی به این وابسته است که از جمله سیستم صنعت آب و برق کشور درست کار کند.

وزیر نیرو با تاکید بر هوشمندی و توجه جدی و نظارت همیشگی مدیران حراست به موضوع اعتماد اجتماعی گفت: مسئول اصلی برخورد با هر نوع فساد در وزارت نیرو حراست است و اگر خدای ناکرده در مجموعه وزارتخانه فسادی شکل بگیرد، تردید نکنید که نگاه من در مرتبه نخست به حراست است و باید پاسخ لازم را این مجموعه بدهد.

وزیر نیرو افزود: مجموعه وزارت نیرو از سلامت اداری در گردش کار برخوردار است و اگر هم نشانه‌های پدید آمد، باید هر چه سریع‌تر مشکلات برطرف شود.

وی با تاکید بر موضوع حراست فیزیکی افزود: این روزها بحث‌هایی در ارتباط با تشکیل یگان حفاظت فیزیکی در سطح هیئت وزیران مطرح شده که وزارت اطلاعات و حراست کل کشور پیگیر این موضوع هستند.

اردکانیان در ادامه بیان داشت: خوشبختانه هوشیاری و آمادگی همه نیروهای اطلاعاتی در کشور در حدی است که توانسته‌اند حداکثر اعتماد عمومی را به خود جلب کنند.

وزیر نیرو در انتها با تاکید بر اینکه توطئه‌های دشمنان همیشگی است و به‌دنبال ضربه زدن به آسایش و امنیت مردم هستند، تاکید کرد: منابع آب آشامیدنی و برق کشور باید ضریب بالا و قابل قبولی از حراست و حفاظت برخوردار باشد.

ارسال نظر