شناسه خبر : 10756

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از تمدید مجدد مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایبنا، محمد مسیحی روز چهارشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و پیامدهای اقتصادی ناشی از آن اظهار داشت: با توجه به درخواست های مکرر فعالان اقتصادی به سبب شرایط حادث شده ناشی از شیوع ویروس کرونا، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم (زمستان ۱۳۹۸)، تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ تمدید می گردد.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس، امکان برخورداری صد درصد بخشودگی جریمه عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر و همچنین جریمه تاخیر در مدت یاد شده در صورت درخواست کتبی برای مودیان فراهم می باشد.

گفتنی است، پیش از این نیز مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان ۱۳۹۸ تا پایان فروردین ماه تمدید شده بود، که با توجه به تداوم شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا در کشور، این مهلت تا پایان اردیبهشت‎ماه افزایش یافت. مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده، به منظور ارایه اظهارنامه مالیاتی خود می باید به سایت عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده به آدرس WWW.EVAT.IR مراجعه نمایند.

ارسال نظر