شناسه خبر : 35620

۳۰ میلیارد تومان پاداش به مشترکان خانگی برق پایتخت پرداخت شد

 ۳۰ میلیارد تومان پاداش به مشترکان خانگی برق پایتخت پرداخت شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ۳۰ میلیارد تومان پاداش به مشترکان خانگی این شرکت که اقدام به کاهش مصرف برق کرده‌اند، پرداخت شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، "کامبیز ناظریان" با قدردانی از همکاری ارزنده شهروندان تهرانی برای مدیریت مصرف انرژی و بار شبکه افزود: پس از اجرای طرح تخصیص پاداش به مشترکان خانگی که موفق شده‌اند مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند، ۳۰ میلیارد تومان پاداش تاکنون به یک میلیون مشترک خانگی این شرکت پرداخت شده است.

وی با بیان این که همکاری مردم نقش قابل‌ملاحظه‌ای در حفظ پایداری شبکه برق به‌ویژه در ساعت اوج مصرف خواهد داشت، ادامه داد: امسال همه مشترکان خانگی حتی مشترکان پرمصرف در صورتی‌ که مصرف برق خود را کاهش دهند، از پاداش ریالی بر روی قبض برق خود بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از مصرف برق در بخش خانگی مربوط به سامانه‌های سرمایشی است و تنظیم دمای کولرهای گازی بر روی عدد ۲۴ درجه سانتی‌گراد و استفاده از دور کند کولرهای آبی می‌تواند در کاهش مصرف برق بسیار مؤثر باشد.

ناظریان خاطرنشان کرد: خودداری از استفاده هم‌زمان از وسایل برقی پرمصرف به‌ویژه در ساعت اوج بار نیز کمک شایان توجهی به حفظ پایداری شبکه برق در سراسر کشور خواهد کرد.

وی با تقدیر از همکاری مشترکان بخش‌های اداری، صنعتی، تجاری و مجتمع‌های مسکونی گفت: مشترکانی که از مولدهای برق خود تأمین در ساعت اوج بار استفاده کنند به‌ازای هر کیلووات‌ساعت برق تولیدی یک هزار و ۵۰۰ تومان پاداش دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر