شناسه خبر : 9965

مدیرعامل بیمه آسیا دستور تشکیل ستاد رسیدگی به حوادث بارش برف در استان گیلان را صادر کرد

مدیرعامل بیمه آسیا دستور تشکیل ستاد رسیدگی به حوادث بارش برف در استان گیلان را صادر کرد

ستاد رسیدگی به حوادث بارش برف در استان گیلان با دستور مدیرعامل بیمه آسیا برای کمک رسانی و همچنین بررسی و ارزیابی خسارت‌های بیمه گذاران این شرکت، تشکیل شد.

به گزارش چابک‌آنلاین، مسعود بادین نایب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، در پی بارش سنگین برف در استان گیلان و بروز خسارت هایی در این مناطق، امروز طی پیامی، ضمن تسلیت و ابراز تاسف از جان باختن چند تن از هموطنان عزیزمان در این حوادث، با مردم شریف منطقه به ویژه بازماندگان و آسیب دیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد.
این گزارش می افزاید: مدیرعامل بیمه آسیا در این پیام، دستور اکید داده است که با حضورمعاونت های فنی، مدیریت های فنی، سرپرستان منطقه 7 بیمه آسیا و سایر بخش های مرتبط، ستادی برای کمک رسانی، ارزیابی و پرداخت خسارت ها تشکیل شده و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت انجام وظایف محوله، اقدام گردد و گزارش آن ارائه شود.
بنا براین گزارش، کلیه بیمه گذاران بیمه آسیا در استان گیلان که دارای پوشش بیمه نامه آتش سوزی همراه با پوشش بارش برف هستند، در صورت بروز خسارت به واحد های خود، می توانند جهت بررسی، ارزیابی و دریافت خسارت ها، به کلیه شعب بیمه آسیا در استان های مذکور مراجعه کنند.

ارسال نظر