شناسه خبر : 9923

صندوق بیمه کشاورزی هیچگونه بدهی به بیمه‌گذاران استان بوشهر ندارد

صندوق بیمه کشاورزی هیچگونه بدهی به بیمه‌گذاران استان بوشهر ندارد

در چارچوب مصوبات وزارت جهاد کشاورزی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقـلاب اسلامی ایـران، دکتر محمدابراهیم حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، طی سفری به استان بوشهر، در مناطق تولیدی این استان حضور یافت.

به گزارش چابک‌آنلاین، محمدابراهیم حسن‌نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، مقارن با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در رأس هیأتی به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی، طی بازدید از طرح های منتخب جهاد کشاورزی در استان بوشهر، آخرین وضعیت و شیوه خدمات رسانی به کشاورزان و چندین طرح تولید محصولات گلخانه ای در استان بوشهر را مورد بررسی قرار داد.

ابراهیم حسن نژاد در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و در سفر به استان بوشهر با اشاره ویژگی های تولید در بخش کشاورزی اعلام کرد: با پرداخت 168 میلیارد ریال غرامت، هیچ گونه بدهی به بیمه گذاران این استان وجود ندارد.

همچنین قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی ضمن بازدید از مناطق تولیدی و بررسی روند ارزیابی خسارات وارده به مزارع کشت گوجه فرنگی در فضای باز، ناشی از خسارت سرمازدگی، بر استمرار ارزیابی دقیق، در جهت احقاق حقوق بیمه گذاران تأکید نمود.

وی در ادامه با بیان اختصاصات بیمه های فراگیر، بیمه طیور  را در ایران از حیث تعداد و کیفیت اجرای فراگیر در منطقه، بی نظیر دانست.

شایان ذکراست؛ حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی در این سفر با شماری از رسانه ها گفتگو نمود که بازتاب گسترده ای در رسانه های استانی و ملی داشت.

در این بازدید منوچهری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، قائدی زاده مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر و شماری از مدیران و کارشناسان بیمه و جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر