شناسه خبر : 9886

بیمه تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی از سال ۹۱ فریز شده است

بیمه تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی از سال 91 فریز شده است

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری وزارت کشور با اشاره به فریز لیست بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی از سال ۹۱ و امضای قرارداد برای بروزسانی سامانه بیمه گفت: برای افرادی که اصلا راننده تاکسی نیستند، بیمه رد می‌شود.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایلنا، مرضیه حصاری مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری وزارت کشور درباره بیمه رانندگان تاکسی گفت: لیست بیمه تامین اجتماعی رانندگان از سال ۹۱ فریز شده است و برای افرادی که اصلا راننده تاکسی نیستند بیمه رد می‌شود. ما دو سال در پی گرفتن دسترسی به سامانه بیمه تامین اجتماعی بودیم تا بتوانیم افرادی که راننده نیستند را از این لیست حذف و رانندگان جدید را در آن ثبت‌نام کنیم. در هفته گذشته این قرارداد با بیمه تامین اجتماعی امضا شد و سامانه بیمه از وضعیت فریز خارج شد و امیدواریم سازمان بیمه تامین اجتماعی نیز همکاری کنند. 

به دنبال حذف واسطه‌گری هستیم

لیست رانندگان بیش از یک سال است که آماده شده و اگر بیمه همین امروز دسترسی به وب سرویس  را به ما بدهد، از فردا می‌توانیم ثبت‌نام بیمه رانندگان تاکسی را که تاکنون بیمه نشده‌اند، انجام دهیم.

او تصریح کرد: این اقدام تمامی رانندگان تاکسی را پوشش می‌دهد و هدف از آن این است که همه رانندگان تاکسی از سامانه وزارت کشور استفاده کنند و لیست رانندگان بیش از یک سال است که آماده شده و اگر بیمه همین امروز دسترسی به وب سرویس  را به ما بدهد، از فردا می‌توانیم ثبت‌نام بیمه رانندگان تاکسی را که تاکنون بیمه نشده‌اند، انجام دهیم. می‌خواهیم واسطه‌گری حذف شود و این اتفاق همکاری بیمه را می‌طلبد.

ارسال نظر